Oletteko muut huomanneet sähkönne todellista laatua? Itse olen huolestunut siitä millaisesta sähköstä maksan, niinpä lähetin sähköyhtiölleni sähköpostia aiheesta, kopioin sen tähän niin ei tarvitse koko tilannetta selittää kahteen kertaan, luettuanne tuon vastaisitteko oletteko itse havainneet merkkejä esim että teille myydään vaikka naapurin kerran käytetyt sähköt?
"Hei!
Olen Teillä asiakkaana ja olen mietiskellyt pitemmän aikaa että onhan saamani sähkö varmasti laatuvaatimusten mukaista? Olen suhteellisen köyhä ja tällä hetkellä työtön eikä minulla todellakaan ole varaa maksaa mistään epäkelvosta tuotteesta, joten haluaisin varmistuksen että sähkönne on varmasti tuoretta ja laadukasta? Olen myöskin vähän huolestunut että tilaamani sähkö on täysin uutta eikä käytettyä? Koska minä en käytettyä tuotetta yleensä osta, ennemmin olen vaikka ilman, ja varsinkin sähkön täytyy olla täysin tuoretta ja hyvin voivaa. Olen pannut merkille että saamani sähkö on ehkä hieman viallista, se ei nimittäin virtaa aina täysin tasaisesti vaan olen havainnut lieviä rykelmiä, sekä välillä taas laimeita sähkövirtoja. Ja tuo ei käy laatuunsa alkuunkaan! Pyydänkin näin ystävällisesti Teiltä pientä korvausta minulle aiheutuneesta vaivasta kun olen joutunut stressaamaan sähköni laatua miettien. Mielestäni kuukauden sähkölaskun hyvitys olisi kohtuullinen.
Kiitos."
Sähkön laatu
9
868
Vastaukset
- se maa päällään
kantaa! Olisiko aika mennä psykiatriseen hoitoon!
- KL876
Hallituksen pitäisi puuttua tuohon. Onhan työttömilläkin oikeus saada laadukasta sähköä :)
- -internautti-
Oletkos tietoinen että se virta kulkee vieläpä edestakaisin? 100 kertaa sekunnissa se kääntää suuntansa ja kulkee puolet ajasta sähkölaitokselle päin! Älä ihmeessä maksa siitä, kun virta kulkee sinulta sähkölaitokselle päin. Sehän on huijausta! Pidä nyt ihmeessä puolesi.
- +-50hz
Miten niin sähkölaitokselle päin? Eihän sitä tiedä missä se hyppää ja mitä tauteja tuo tullessaan...
Olen asunut syrjäkylillä ja pääkaupunkiseudulla sekä nyt Varkaudessa. Täällä on huomattavasti katkottomampää sähköä kuin muualla. Siksi ehdotankin päättäjille että alkavat mainostaa mm. IT-alan yrityksille se on hyvä valttikortti. Sairaalan sijoitukselle ihannepaikka leikkaustoimintaa ajatellen. Syy tähän on kai se että tänne tulee 5:ltä suunnalta valtakunnan verkko ja lisäksi on oma vesivoimala. Ydinvoimala vain puuttuu.
- käytetystä
tiesitkö että savon voimalta saa 50% alennusta kerran käytetystä sähköstä? Minä en ole uutta ostanut enää vuosiin.
- kirjoittaja
on varmasti hauska veijari.tosi hyvä oivallus.
- tupauuno
kirjoittaja kirjoitti:
on varmasti hauska veijari.tosi hyvä oivallus.
Hyvä juttu aloittajalta, pääsi heti hullun kirjoihin! Eikös se sähkö ole vähän käytettyä aina, kun se voimalan generaattorista johtoon hyppää. Saman hintaistakin kaikille. Erihintaisuushan johtuu siitä, mistä "kylästä" lasku lähetetään, postimaksut kun määräytyvät nykyään matkamittarista ja navigaattorista!
- Maigolman
Tulipa mieleeni viestiketjun aloittajan viestistä, että "voisiko savon voima antaa kuukauden hyvityksen sähkölaskusta sähkön osuudesta". No miksei, mutta miksi joku hullu yleensä muutoinkaan maksaisi Savon voiman kiskurihintoja, jotka muutoinkin ovat valtakunann kovimmassa sarjassa olevat listahinnat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019