Uupumus

yksi ikuinen valvoja

Tajusin taas kuinka lopen uupunut olen ja tarvitsisin apua kun soitin lapselle lääkäriä.
En ole saanut nukkua kokonaista yötä vuoteen.
Lapsella on allergia ja taas saa lähteä tilailemaan aikoja. Allergia sairaalassa ei ole mitään konkreettista tehty asian eteen.
Alan olla niin uupunut, että päivät menevät sekaisin ja aikataulut. En jaksa soittaa mitään aikoja. Puhelimessakin itkin kun taas joudun hankkia uuden lähetteen. Jos olisi rahaa menisin yksityiselle josta saa kunnollista apua eikä pmpotella eikä väheksytä sitä mitä tiedän.
Elämä tuntuu hirveän epäoikeudenmukaiselta.
Eikä minulla ole ketään joka auttaisi.
"Hae apua"..en jaksa hakea mitään apua mistään virastoista kun juuri jaksan soittaa edes puhelimella.

3

974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silti en löisi lasta

Tuli tuosta tuosta tutkimuksesta mieleen, että uupuneet ja masentuneet äidit olisivat väkivaltaisia.
      Varmaan jotkut ovatkin, mutta minä en voisi lyödä.
      Rakastan lastani ja hän ennemminkin on motivaation lähde jotta jaksan pinnistellä arjen..joskin myös syy uupumukseen.

• enkeli82

Tunnistin tuosta uupuminen-sanasta itseni. vaikka lapseni ovat kyllä jo 5 ja 7 vuotiaat mutta silti olen jotenkin henkisesti aika väsynyt kun huolehdin heistä yksin kun mies on armeijassa. mutta on onneksi päiväkoti ja koulu.
        Ois kiva tutustua sinuun ja vaihtaa kuulumisia.

t.Marika

• valvon....

Minä myös olen valvonut viimeiset melkein 7 vuotta en ole saanut yhtäkään yötä nukuttua kunnolla koska lapseni on sairas ja tiedän millasta on kun pää menee sekaisin kun on niin väsynyt. Sinä tarvitset jonkun sinun puolesta puhumaan lääkäreille ja hoitamaan asioita. Etsi tukihenkilö ittelles, sanoit että sulla ei ole ketään, yritä auttaa ittees:naapurin rouva, joku toinen äiti täältä netistä, pistä ilmotus lehteen että etsit muita samanlaisia äitejä, niistä saa voimaa ja voit antaa voimaa, älä yritä yksin taistella, ei kukaan siihen pysty.
      Etsi viimeset voimat ja auta ittees koska tässä maailmassa sitä ei kukaan muu tee.
      Tiedän millaista on kun on niin uupunut että tuntuu että nyt sairastuu ja olenkin sairastunut sen takia kun en ole nukkunut, sitä ei ajattelekkaan oikein mutta kirjoitit jo tällekkin palstalle apua etsimään niin toivottavasti jaksat yritää lisää!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2845
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe