Joo, mä tiiän kyllä et mitä monet teistä ajattelee. Se on sellanen kakaroiden "hevi" bändi. Mäkin ajattelin eka noin, mut sit kuuntelin sen "mä tiedän" kappaleen ja mieli muuttu, koska se olikin sit ihan hyvä.
No "punaiseen virtaan" onkin sitten vähän eri juttu, mutta täytyy niille vähän kunnioitusta antaa, ei mulla ois ollu pokkaa esiintyy playbackinä elämä lapselle-konsertissa.
Ja ne soittaa aika helvetin hyvin.
KUITENKIN, täytyy myöntää ettei se ihan "HEVIÄ" ole, mutta menettelee
Ra :O
OIkeesti?
3
373
Vastaukset
- lapsia!
Toivottavasti saavatkin viettää vielä tavallista lapsuutta ja nuoruutta vähän aikaa ennen kuin heidät nostetaan kansamme suuriksi rock/metal sankareiksi tai survotaan johonkin kaupalliseen pintaliito pophevi vientituotteen formaattiin.
- apple~
Itse olen fanittanut kyseistä bändiä jo kohta vuoden. Musta pojat on tosi taitavia ikänsä puolesta, ja soittavat hyvää musaa! Ottakaa kantaa.
- sdlfjdfdkj
Vielä kun äänenmurros laukeis kunnolla ja joka helv*tin soolo ei olis sama randomtappingtiluttelu niin pojista vois ollakkin johonkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096