Hymyilytti vaimoni saama lääkärinlausunto.
Paperi alkaa: "Nuori kiinalaistaustainen nainen (s. xx.01.1962)."
Mietin vaan että milloinkohan ihminen sitten on keski-ikäinen jos 47 vuotias on vielä nuori?
Eli teillekkin tiedolksi että minäkin olen näköjään naimisissa nuoren aasialaisnaisen kanssa vaikka olen ihan toista täällä aikaisemmin väittänytkin.
Olisiko syytä alkaa kaunhistelemaan meidänkin suhdetta kun nuoren naisen olen puolisokseni ottanut?
Nuori?
5
709
Vastaukset
- .................
että olet ylpeä vaimostasi...
Minun sukulaiseni ( 32v nainen) on niin pienikokoinen että bussikuski meinas antaa sille lastenlipun :).
"Pieni on kaunista" :).Minun vaimoni on kyllä 165 pitkä joten pituutensa puolesta ei hänelle lastenlippua bussissa tarjota :)
- nykyään
Kyllä nykyään alle 50v on vielä nuori, sillä nykyään on entisen kolmen sukupolven sijaan neljä sukupolvea ihan standardi kuvio. Myös äitini lääkärintodistuksessa lukee "65-vuotias keski-ikäinen nainen". Sille juuri nimittäin myös hymyilimme. Ei siis vanhus. Vanhus on nykyään sellaiset 75-90v.
- kerrotko vielä
mikä päivä vaimosi on syntynyt, nimittäin itse olen syntynyt myös tammikuussa 1962 ja olen tyyliltäni ja ulkonäöltäni todella nuorekas. Huvittaa kun todella nuoret miehet alkavat tunkea viereen lirkuttelemaan luullen ehkä likimain samanikäisekseen. Mutta ajatusmaailmahan meillä on jo järkevä ja asiallinen.
Ajattelin vain, että jos ois sattunut vielä sama päiväkin kuin vaimollasi.
Ps. kyllä todella nykyaikana ihmiset ovat nuorekkaita pitkään ja usein "se jokin" löytyykin ihmisestä vasta hiukan vanhempana. - bbbbbb
mitä ihmettä tuosa on? Ole tyytyväinen kun olet jollekin kelvannut ja koeta käyttäytyä hyvin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244