150 senttiselle housuja

gogglles

Olen 150 cm pitkä ja hoikka nuori nainen.

Ongelma on että en löydä mistään sopivia housuja.. lasten puolelta housut ovat usein vyötäröltä ja lantiolta liian suuria ja lököttävät reisistä ja takapuolesta.. Aikuisten housuissa sama homma, ja kaiken lisäksi pitkiäkin vielä..

mitattuna oman jalan sisäpituus on joku n.70 cm, vyötärö 59 cm ja lantio 81 cm..

Housujen tulisi olla nuorekkaita sillä olen 18 vuotias

6

1213

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mullakin

Oon n. 151 cm 20-vuotias ja luopunut toivosta kasvaa pittuutta. En oo hoikka, aikalailla "normaali" mutta tarpeeksi lyhyitä housja ei vaan löydy. Joten oon tyytyny ostamaan muuten sopivat housut, ja lyhennän itse. Onhan niitä pienten naisten vaateliikkeitä mut en oo ite vielä tutustunu niihin. Ehkä vanhempana sitten...

Jotkut liikkeet myös lyhentävät itse niitä housujaan, jos ei itellään tai tutulla oo ompelukonetta.

• lyhyethousut

Yleensä, kun ostan farkkuja niin lyhennän ne itse tai esim. Turun JC lyhentää kaupanpäälle ostaessasi farkut sieltä! Menee ehkä joku tunti niin saa housut mukaansa.

Espritiltä olen löytänyt jopa farkut joita en tarvinnut lyhentää. Tosin minulla on lantiota ja reittä, joten sinun tapauksessasi on vaikea sanoa, mistä löytäsit sopivan pituiset housut? Ymmärsin, että olet todella kapoinen, jos kerta lastenkin farkut on liian suuret? Mutta onnea etsinään!:)

• oon löytäny

Onlysta oon löytänyt parit farkut pituutta 30 ja varmasti löytyy tarpeeksi pieniä sulle muutenkin...

• Vilmastiina

Hei! Itse löysin Forumin MicMac- liikkeestä farkut joiden lahkeiden pituus oli 28!!! Ite 152 senttisenä olin riemuissani löytäessäni kerrankin farkut joita ei tarvinnu lyhentää =)

• ...

Mää löysin Gina Tricotista hyvät farkut kokoa 32/24... Ainoat farkut tähän menneessä jota ei ole tarvinnut lyhentää ;) Eikä siellä ole kallista!

• Help.

Olen todella Hoikka, ja muistutan italialaisia pieniä naisia.. Ja siksi täältä suomesta on vaikea löytää niin hoikkia housuja/farkkuja jotka menisivät vyötäröllekkin. Haluaisin kummiskin matkustaa Italiaan etsimään sopivia vaatteita, Italialaiset farkut ovat tyylikkäitä ja paidat. Eikä italiassa katsasteta kuinka lyhyt on ja kuinka hoikka, miten täällä suomessa tehdäänkin.. Olen melkein 150 mutta vielä on kasvamista ja olen 14 vuotias.. Saisinko täältä linkkejä joltain suomesankin oleviin naistenvaatekauppoihin jotka on suunniteltu hoikille naisille, kun katson näitä yleisiä lastenvaate ja naisten kauppoja sis Seppälää ja h&m, niistä ei kummiskaan löydy minulle sopivia farkkuja.. kun on vyötäröltä liian isot... samoin lasten farkut.. niistä on vaikea löytää sopivaa.... Kiitos silti etukäteen teille !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1597
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1491
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1400
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      119
      1305
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1160
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      259
      998
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      981
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      945
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      927
    Aihe