Onko näin, että ensi kesänä ei Malagaan tee valmismatkoja muu kuin Aurinkomatkat ?? Voi hitsi, jos muilla ei pääse kätevästi.
Ensi kesän matkat
2
922
Vastaukset
- merkillinenkö?
Ilman mitään saivartelua,totean vaan,ettei käsittääkseni mikään Suomalainen matkayhtiö tee valmismatkoja Malagaan.Malagan ympäristöön kyllä.Ainakin Aurinkomatkojen lisäksi myös Tjäreborg sekä Hispania,mahdollisesti joku muukin.En nyt viitsi alkaa etsiä niitä puolestasi,sillä uskoakseni viitsit nähdä itse sen verran vaivaa että tutkit asiaa itse,jos olet sinne menossa.Mukavaa matkaa.
- malaganviini
Kyllähän Aurinkomatkat tekee ja kiitos sinulle näköjään myös Tjäreborg. Hispanialla ja Finnmatkoilla ei ensi kesän ohjelmistossa ole Malagaa mukana.
Ei ollut tarkoituskaan, että sinä olisit puolestani etsinyt matkaa minulle. Enkä ole ollenkaan varma olenko menossa sinne - kunhan purnasin.
Tiedoksesi: Malaga on maakunta Etelä-Espanjassa. Maakunnan sisällä ovat kaupungit esim. Fuengirola, Torremolinos ja Marbella. Maakunnan pääkaupunki on myös nimeltään Malaga.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096