Oisko kellään tietoa mistä saisi ostettua näin kevättalviseen aikaan? Tuli tämä lapsuuden maku mieleen ja vielä on pitkä aika siihen, että pääsee luonnosta keräämään.
Mesiangervoa
4
1097
Vastaukset
- taida saada
Mistä ihmeestä sitä nyt luulet saavasi tähän aikaan vuodesta, odota rauhassa kesää.
- MasaP.
vain että jos joku taho olisi sitä kuivannut ja kauppaisi jossain päin suomea verkkokaupassa tahi muussa kadunvarsipuodissa.
- Joka kesä
MasaP. kirjoitti:
vain että jos joku taho olisi sitä kuivannut ja kauppaisi jossain päin suomea verkkokaupassa tahi muussa kadunvarsipuodissa.
Kuinka ollakaan, juuri tein mesiangervoteetä, hyvää oli, mutta valitan:ei myytäväksi asti.
- alfrich
minä kuivaan mesiangervoa joka kesä kuivakukkakimppujenkin tarpeeseen, vielä olisi sitä jäljellä että jos olet kiinnostunut niin... Sienipolulla kirjoittelen nimimerkillä Eerikki,toimivaa s-postiosoitetta ei minulla ole mutta kirjautumalla sinne voidaan lähetellä yksityisviestiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937