http://www.contactmusic.com:80/news.nsf/article/prince lines up three shows in one night_1098361
Ensi viikolla julkaistaan LOtUSFLOW3R ja MPLSoUND kuukautta myöhemmin. Herra promoaa niitä pitämällä kolme show´ta saman päivän aikana ja esiintyy myös Tonight showssa.
PRINCELTÄ 2 UUTTA LEVYÄ
7
914
Vastaukset
- Daddy Pop
ja MPLSoUND... Jösses mikä kirjoitusasu näillä levyillä, onneksi en ole Princen äikänope :D
Lootuskukka tulee vissiin kuitenkin myyntiin vain siinä Target-kaupassa, jota Suomessa ei ole; mistähän sitä täällä saa? Ja onko MPLSoUND yhtä vaikeasti tavoitettava tuote? En nyt ihan Minneapolisiin tai Los Angelesiin saakka viitsisi lentää ihan vain levyostoksille ;) - Wrighto
jotain uutta ja takuulla hyvää musiikkia pukkaamassa markkinoille.
- Purple Dove
Nyt tonne pääsee rekisteröitymään. Mietin vaan kannattaako maksaa 77$ tosta sisällöstä, ku nei vielä tiedä mitä on tarjolla. Siihen hintaan saa ainakin imuttaa uudet levyt, mutta...
http://www.megastorefinland.fi/template/next,Product.vm?itemid=2103156 Täältä saa ennakkotilattua ton uuden levyn kohtuuhintaan.
btw
salasanat tonne Princen sivulle on 1986 ja los angeles.- Luffy91
Jos joku on ostamassa tuon albumin tuolta megastoresta, niin ottakaahan yhteyttä. Nähtävästi tuolta voi ostaa vain luottkortilla, mikä ei itsellä onnistu. Maksan toki välityspalkkiotakin.
sähköpostini: lasuteus@hotmail.com
Levy on saanut paljon kehuja, mitä nyt olen fanisivustoja lueskellut; sitä on jopa kehuttu Princen parhaaksi tällä vuosituhannella! Odotukset ovat siis luonnollisesti korkealla. - Purple Dove
noista kolmesta lätystä. Se on kaikkein funkahtavin.
Jaksaiskohan sitä odottaa vielä muutaman viikon, niin noi levyt tulee myyntiin Ebayhin kohtuuhinnoin. - aawee
Luffy91 kirjoitti:
Jos joku on ostamassa tuon albumin tuolta megastoresta, niin ottakaahan yhteyttä. Nähtävästi tuolta voi ostaa vain luottkortilla, mikä ei itsellä onnistu. Maksan toki välityspalkkiotakin.
sähköpostini: lasuteus@hotmail.com
Levy on saanut paljon kehuja, mitä nyt olen fanisivustoja lueskellut; sitä on jopa kehuttu Princen parhaaksi tällä vuosituhannella! Odotukset ovat siis luonnollisesti korkealla.Ostaminen onnistuu myös Visa Electron kortilla.
- Wrighto
mutta joutuu odottamaan levyn saapumista ainakin ensi viikkoon. Odottavan aika on pitkä. Tässä odotellessa on tullut kuunneltua Emancipationia. Alkaa vähitellen avautumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707