Mulla on vaatekaapin perällä S.E.X-kokoonpanon lp, mutta levaria ei löydy talosta. Onko tätä julkaistu cd:llä vai pitääkö itse kopioida?
S.E.X-lp
3
417
Vastaukset
- 33 kierrosta
Eli tietääkseni vaan Long Playta on ollut tarjolla. Hieno levy hyvine biiseineen kuten Liftari ja Sinä puhut, minä vaiken. Kopioon vaan!
- vaatekaapissa...
Olen ajatellut, että annan tuon lp:n maksuksi levarin lainasta, mutta kaikkien tekijänoikeussäädöksien mukaan silloin minun pitäisi luovuttaa myös cd-varmuuskopio tai hävittää se...
Ehkäpä saan levarin jostain yhdeksi illaksi lainaan ja vetäisin äänittävällä cd-soittimella kiekolle...
Oishan tuolla hyllyssä näköjään Dingon Kerjäläisten valtakunta ja Pyhäklaani -vinyylitkin, mutta näistä mulla on oikea cd. :)
En tiedä mihin vinyylit laitan, kun soitinta ei kuitenkaan ole tarkoitus näidän takia omaksi hankkia... - 33 kierrosta
vaatekaapissa... kirjoitti:
Olen ajatellut, että annan tuon lp:n maksuksi levarin lainasta, mutta kaikkien tekijänoikeussäädöksien mukaan silloin minun pitäisi luovuttaa myös cd-varmuuskopio tai hävittää se...
Ehkäpä saan levarin jostain yhdeksi illaksi lainaan ja vetäisin äänittävällä cd-soittimella kiekolle...
Oishan tuolla hyllyssä näköjään Dingon Kerjäläisten valtakunta ja Pyhäklaani -vinyylitkin, mutta näistä mulla on oikea cd. :)
En tiedä mihin vinyylit laitan, kun soitinta ei kuitenkaan ole tarkoitus näidän takia omaksi hankkia...Mutta älä ihmeessä luovuta! Jonakin päivänä voi olla pelastus. Keräilyharvinaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229