Opiskelen Helsingissä Erityispedagogiikkaa pääaineena, ja sivuaineeksi mietin hallintotieteitä, aineopintoihin asti. Enemmän olen lukenut aikanani kasvatustieteitä, joten hallintotiede on itselleni aivan uusi alue. Osaako joku sanoa tai kuvailla tätä yhdistelmää, tai muuten hallintotieteen kokonaisuutta? toedän, kysymys on ihmisestä riippuva, mutta jos jonkin verran osaat auttaa, niin kiitos.
Erityispeda pääaine
hallintotiedettä?
1
413
Vastaukset
- itselläni
vastasin tähän koska oma ongelmani on samantyylinen.. olen nimittäin lukenut kasvatustiedettä kandiksi asti ja tarkoitus olisi nyt hakea varhaiskasvatuksen maisteriopintoihin ja haluaisin hallintotieteen sivuineeksi. olen myös miettinyt yhdistelmää, mutta kun nuo meidän masteriopinnot sisältävät hallintoa ja johtajuutta varhaiskasv. alueella niin kai tälläisen yhdistelmän voisi ottaakin.. olisi kyllä kiva kuulla mitä muut näistä sanovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881617
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151511- 981410
- 1211343
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611037- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937