Olen vasta aloittanut baaritouhun ja nämä vähäiset pari kertaa, jolloin olen käynyt juhlimassa, olen tilannut vain lonkeroita, siideriä ja jos baarissa on ollut pieni drinksulista, niin sieltä sitten jotain ihan tuntematonta mulle.
Nyt olisi kuitenkin kiva tietää, mitä drinkkejä kannattaisi tilata aina käydessä juhlimassa?
Toisaalta olisi hyvä, että drinkit olisi sellaisia, mitä suunillensa kuka tahana baarimikko/maija osaa tehdä. Ettei tule noloa tilannetta, kun tilaa jotain, mistä toinen ei ole kuullutkaan. :D
Pidän makeista juomista. Hedelmäisistä ja (varsinkin punaisista) marjoista. Kunhan ei ole puolukkaa vaan. :D
Mutta yksi mulle tosi tärkeä juttu juomassa on se, että alkoholi ei maistu sieltä läpi ihan hirvittävästi (liekkö syynä tottumaton kieleni :D). Viimeksi käydessäni tilasin Lumumbaa ja en meinannut saada alas sitä, kun se maistui niin viinaiselta.
Toki alkoholi saa maistua, mutta ei niin kamalasti.
Uusi baaritoilailussa :D
nkoll
1
600
Vastaukset
- varmanakki
Tilaappa seuraavaksi sex on the beach niminen drinksu, varmasti osaa jokanen mikko ja maija sen valmistaa, ja on hyvää ja makeaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337