X- box asiakastuki

boulaos

Ostin pojalle juuri x- box pelikonsulin sillä w-lan sovittimella. Yrittelin saada yhteyden modeemiin Telewell 510:ssä Olin luottavainen sillä wireless pelaa hienosti kannettavien kanssa. Mutta mitä vielä! Aikani yritettyäni soitin X-box asikas palveluun ja 15 minuuttia odoteltuani sieltä vastasi nuori ääninen virolaistyttö. No hän oli närkästynyt kun X- boxin wireless adapterissa paloi vihreä valo. Aikansa minua juoksutettuaan (Aina kun jotain muutettiin piti konsuli buutata. Kivikaudetako tuo on vai eikö tyttö tiennyt mitä teki) likka oli tyytyväinen kun wirelessissä paloi punainen valo. Vika ei ole kuulema x-boxissa vaan telewellin asetuksissa. No kysyin häneltä että minkälaisia asetuksia x- box sitten vaatii? Hän kuittasi että mistä minä tiedän kysy modeemin valmistajalta! Ja luritteli sieltä tapausnumeron niinkuin asia olisi ollut selvä.

Telwellillä asiakastuki maksaa 100e / tunti. Mistähän noi saisi tietää? Googlella ei onnisitunut.

1

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noin huonoa palvelua

Saako Xbox itselleen ip-osoitteen? Onko modeemista DCHP päällä? Jos ip asetukset on kunnossa, niin pitäisi kyllä toimia.
      Jos wi-fi verkko on salasanan takana, niin tietysti sekin pitää asettaa xboxin verkkoasetuksiin.
      Jos modeemista on mahdollista aktivoida UPnP eli universal plug and play, niin sekin voi auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe