Macin halinta lähiverkon kautta?

.?.?

Nyt on käytössä pb ja 10.4.11 joka on airport express:n verkossa. Jos hankkisin esim mac minin siihen mukaan, ni pystyisikö sitä miniä käyttämään tästä pb:stä verkon läpi? Siis ajatuksena olisi laittaa sen minin perään iso ulkoinen kiintolevy ja pitää sitä vähän niinku mediacenterinä...? Tuollainen kiintolevykin löytyy jo omasta takaa joutilaana ja sitten sen minin vois kytkeä telkkarin pc-in liitäntään.

2

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Mikä etu tuosta järjestelystä olisi verrattuna siihen, että kytket sen ulkoisen levyn suoraan PB:hen?

Toki voit pistää minin verkkoon ja käyttää sitä PB:llä, tosin 10.5:llä se sujuisi vielä paremmin, minissähän se on.

Mulla on itsellä mini telkkarissa kiinni ja digiboxina Elgaton 610. Ollut jo vuosia ja toimii loistavasti. Ulkoisen jakaminen minin kautta on myös ongelmatonta.

Sun systeemissäsi ongelmaksi voi tulla Expressin hitaus (jos g-versio eikä uusi n). Samoin se PB:n g-wlan hidastaa. Uudessa minissähän on n-wlan.

• .?.?

Yksi syy on kai se, että en halua tähän pb:hen kiinni mitään ylimääräisiä, jotta langattomuus ei kärsisi, haluan pitää tämän helposti liikuteltavana. Sit tosiaan vois siihen miniin laittaa digivirittimen ja käyttää sitä satunnaiseen tv-tallenukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2922
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1508
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe