Kävin nuoruudessani paljon rockfestivaaleilla, mm. Kuusrocissa useita kertoja 80-luvun alkupuolella. Muistan erään Juicen parhaista keikoista vuodelta 81, en muista oliko vielä Slam vai jo Grand Slam.
En kuitenkaan löydä Kuusrocin historiasta merkintää siitä, että Juice olisi kyseisenä vuonna siellä esiintynyt. Voinko muistaa väärin vuosiluvun? Muistelen, että seuraavana vuonna Juice ei Oulussa ollut, mutta seuraavana vuonna eli 83 taas oli (ilman housuja peltipaita päällään).
Muistaako joku mahdollisesti 81 paikalla olleista mikä oli bändin kokoonpano? Juuri kyseisenä vuonnahan Slam vaihtui Grand Slamiin.
Kuusrock -81
tuoppi
2
476
Vastaukset
- linkitys
Tästä linkistä löytyy esiintyjät 1973-91.
Juice Leskinen Slam on esiintynyt ainakin 1980-81.
http://www.ouka.fi/kirjasto/musaoulu/rock/kuusrock/esiintyjat/esiintyjat.htm- tuoppi
Joo, Slam näkyy olleen. Muiselinkin hämärästi Safkan lymyilevän urkuharmoonin takana.
82 ei Juice ollut, mutta onneksi oli mainio Rolf Vikströms Hjärtslag, joka lauloi bluesia ruotsiksi! Enpä olis totakaan enää muistanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358