Unelmien sinä

Sarjan fani

Sain juuri luettua Tiina Lehtinevan Unelmien talli -sarjan neljännen osan Unelmien sinä. Se oli ihastuttava ja äärimmäisen jännittävä kirja, jossa tutut henkilöt jatkoivat elämäänsä. Kirjan lukemista on vaikea keskeyttää, sillä koko ajan tapahtuu. Millään ei malttaisi lopettaa, vaikka kirja onkin lähes 400 sivuinen!

Unelmien sinä on, kuten edellisetkin sarjan osat (Unelmien painajainen, Unelmien laukka, Unelmien tahdon) todella hyvä kirja, jota voi suositella kaikille. Olen itse 17-vuotias tyttö, ja luen sarjaa yhdessä pikkusiskoni kanssa. Hän on tällä hetkellä 12-vuotias, mutta nautimme molemmat kirjoista ihan yhtä paljon.

On vaikea arvioida vain Unelmien sinää, sillä koko sarja on niin tiivis kokonaisuus, että on vaikea erottaa kirjojen tapahtumia toisistaan. Tarina jatkuu yhtenäisenä ensimmäisestä kirjasta alkaen, mikä onkin yksi niiden parhaista puolista!

Sarja ei nimestään huolimatta ole mikään heppatyttöjen kirja, sillä vaikka tapahtumat sijoittuvat hevosmaailmaan, ei kyse ole pelkästään siitä. Oikeastaan tässä neljännessä kirjassa hevosjuttuja on jo todella vähän. Minä tai sisko ei olla mitään hevosihmisiä ikinä oltu, mutta tätä sarjaa ollaan luettu mielellään!

Arvosanani kirjalle 9

---

Muita sarjaa lukeneita?

3

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukenut!

Ihan paras sarja! Jokainen kirja on niin mukaansatempaava, että on vaikea jättää kesken!

Kaikki tuntuu niin aidolta, ihan kuin se voisi tapahtua juuri minulle, vaikka välillä tapahtuukin aika uskomattomia asioita!

Täysi kymppi näille kirjoille! Suosittelen kaikille!

• KiwatchaFan

Joo itsekkin luen sitä ja se ion niin paras. Lempihenkiläni on ehkä Elina.
      Itse olen ihan täysin hevoshullu, mutta luen silti Twilightiä,Pottereita,Unelmien-sarjaa, ja muuta sellasta. En juurikaan luen heppahirjoja, ja siks ei ees hirveest haitannu ettei tos kirjassa oo paljoo heppajuttui!
      Ensisilmäyksellä kirja näytti tylsältä, mutta kaverini mieliksi otin kirjan kuirjastosta ja olen nyt ihastunut siihen aivan TOTAALISESTI!
      -nimimerkillä: LUKEKAA UNELMIEN SINÄ,kirja!!!!!

• hmm98

oon lukenut ton unelmien painajainen jäin koukkuun,mutta kirjastossa ei oonoita.ja halu asin sen omaks.
        tietääkö kukaan mistä kirjan voisi ostaa .laitta kaa linkkejäostiijätte.
        kannattaa kyllä lukee jos ei oolukenu ei tarvii tykätä hepoistakaan.

auttakaa haluun sen unelmien laukka kirja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe