lentokentältä Luganoon. Onko tietoa kuinka paljon se maksaisi?
taksilla
3
564
Vastaukset
- eu01
Kerro vain miksi haluaisit taksilla, kun julkisilla pääsee kätevästi ja edullisesti suoraan kentältä, 1-2 tunnin välein, esim. Starbusilla, katso http://www.starbus.info/immagini/timetable.pdf
- paljon..
en nyt heti osannut sitä täysin oivaltaa, miten buusit kulkevat! Illalla lento on perillä joskus 18.05 ja takaisin viikonpäästä aamupäivällä. Se .että tuleeko aamulla bussit Malpensan kentälle ajoissa,jäi hieman epäselväksi, mutta täytyy lulea aikataulua tarkemmin!
- kulkenut
paljon.. kirjoitti:
en nyt heti osannut sitä täysin oivaltaa, miten buusit kulkevat! Illalla lento on perillä joskus 18.05 ja takaisin viikonpäästä aamupäivällä. Se .että tuleeko aamulla bussit Malpensan kentälle ajoissa,jäi hieman epäselväksi, mutta täytyy lulea aikataulua tarkemmin!
ao. bussilla kymmeniä kertoja ja kun varaa riittävästi aikaa, niin ei huolta. Joskus vilkkaalla Italian motarilla on ollut kolareita ja valtavat ruuhkat, mutta aina olen ehtinyt.Bussissa on ollut muita matkustajia, jotakan ovat varanneet jämptin ajan ehtiäkseen koneeseen ja niin sitten ovat ruuhkien takia myöhästyneet lennolta. Itse olen monesti mennyt 08.30 bussilla ja hyvin olen ehtinytFinskin aamulennolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184