Muutamia lasten letkautuksia on jäänyt mieleen, lähinnä omilta päiväkotiajoilta 80-90 lukujen taitteesta. Siihen aikaan kaupungissa aina maanantaisin kokeiltiin hälytyssireeneitä, joiden ääni kuului aina päiväkodille asti, ja ne herättivät useammanlaisia kommentteja. Kerran kuulin jonkun pojista sanovan, että: -maanantaisin aina summerit soi. Sitten kerran pihalla ollessamme, kun se sireenin ujellus taas kuului, niin eräs poika siihen totesi: -taivaan isä pieras.
Sitten tällainen tapaus jäi mieleen. Päiväkodin pihalla eräs poika löysi maasta jonkin mustan muovinpalasen, jonka heitti ilmaan huutaen: -Hyvä hätärakettii!
Kerronpa tässä sitten vielä aika hauskasta oivalluksesta jonka tein kerran pienenä, alle kouluikäisenä. Olin äitini ja tätini, kanssa jossain liikenteessä ja olikohan siinä mun serkkujakin mukana. Menimme jossain hissiin, ja siellä hississä aloin ääneen pohtia, että miksihän nappi jolla pääsee ensimmäiseen kerrokseen, on aina vihreä. Sitten mulla välähti. Sanoin, että kun sillä napilla pääsee maatasoon ja maassa on ruohoa, ja ruoho on vihreää, niin siksi se nappikin on vihreä.
Tässä joitakin muistamiani
AJm26
1
654
Vastaukset
- bebe 80
Mikä onkaan nykyinen ammattisi? LVI-asentaja vai etsivä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803