Suomalaisten omistamia hotelleita

Australiassa?

tietääkö joku?

6

1852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitatko

ihmisiä, jotka ovat hotelleet? Suomalaisten omistamia? Täytyy pistää korvan taa, jos kuulen:)

On täällä talleita, joissa pidetään hevosia, ja selleitä, joihin pidätetyt sullotaan.

Minkälaisia villeitä suunnitelmia sinulla on matkaasi varten? Aiotko pärjätä suomella?

• poies

Jos et ymmärrä kirjotaian takoitusta.
        Kysy ja vastaa siihen mitä kysytään

• kielitaidottomuuttaan
        poies kirjoitti:

Jos et ymmärrä kirjotaian takoitusta.
        Kysy ja vastaa siihen mitä kysytään

julkisella nettipalstalla, saa ottaa vastaan kommentteja, joita kommentoijat inspiroituvat antamaan. Näin se on. Ottakoon opikseen.

• linjoilla kanssasi
        kielitaidottomuuttaan kirjoitti:

julkisella nettipalstalla, saa ottaa vastaan kommentteja, joita kommentoijat inspiroituvat antamaan. Näin se on. Ottakoon opikseen.

En nyt kuitenkaan olisi kovin ankara. Ihmisillä on erilaiset valmiudet kirjalliseen ilmaisuun, eikä se tee kirjoittajasta mitenkään huonompaa yksilöä. Hän voi olla erinomaisen pätevä matematiikassa, kätevä käsistään, huippu-uhreilija, mitä tahansa. Lisäksi nettipalstoille kirjoitetaan usein kiireessä, eikä jokaista pilkkua ehdi viilata. Tietysti on miellyttävämpää lukea oikeakielistä tekstiä, mutta sanoisin näin aprillipäivän aamuna, että tärkeintä on tehdä itsensä ymmärretyksi. Itse en jaksa noista kielikukkasista provosoitua. Eletään ja annetaan muidenkin elää.

• arvostellutkaan
        linjoilla kanssasi kirjoitti:

En nyt kuitenkaan olisi kovin ankara. Ihmisillä on erilaiset valmiudet kirjalliseen ilmaisuun, eikä se tee kirjoittajasta mitenkään huonompaa yksilöä. Hän voi olla erinomaisen pätevä matematiikassa, kätevä käsistään, huippu-uhreilija, mitä tahansa. Lisäksi nettipalstoille kirjoitetaan usein kiireessä, eikä jokaista pilkkua ehdi viilata. Tietysti on miellyttävämpää lukea oikeakielistä tekstiä, mutta sanoisin näin aprillipäivän aamuna, että tärkeintä on tehdä itsensä ymmärretyksi. Itse en jaksa noista kielikukkasista provosoitua. Eletään ja annetaan muidenkin elää.

aloittajan matemaattisia, käsityö- tai liikuntataitojaan. Kai sitä voi itselleenkin nauraa? Nauravat tässä muutkin virheilleen, miksei kielioppinsa puutteille voisi naurahtaa? Suomen kieli on vaikea monelle. Minulla se yhä istuu tiukassa, en tiedä, miksi, vaikka en sitä paljon nykyään puhu.

Jos tietäisin suomalaisten omistamia hotelleja, olisin kyllä sen maininnut, pilkunhalkomiseni perään.

Eikö pilkunviilaajaakin pidä ymmärtää?

• sitten itse
        arvostellutkaan kirjoitti:

aloittajan matemaattisia, käsityö- tai liikuntataitojaan. Kai sitä voi itselleenkin nauraa? Nauravat tässä muutkin virheilleen, miksei kielioppinsa puutteille voisi naurahtaa? Suomen kieli on vaikea monelle. Minulla se yhä istuu tiukassa, en tiedä, miksi, vaikka en sitä paljon nykyään puhu.

Jos tietäisin suomalaisten omistamia hotelleja, olisin kyllä sen maininnut, pilkunhalkomiseni perään.

Eikö pilkunviilaajaakin pidä ymmärtää?

virheen; sen piti tietysti olla 'liikuntataitoja'. Saa nauraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe