Mie pyyvän anteeksi osin muittenki Mattien puolesta, josko ollaan hukassa. Se ei ole meiän periaate, ei ainakaan minun. Matit maalla miehiä ja merelläki niistä on johonki.
Anteeksi
7
984
Vastaukset
- nainen
...nyt vaan ovat sellaisia että ne särkevät sydämen naiselta ja saa kaipaamaan itseään!
- Matti
Mie en ainakaan oo särkenyt sydämiä ja tuskinpa minua kukkaan kaipaakaa....
- Neito
Pahahan sitä Mattia on lakata kaipaamasta, kun kaikesta huolimatta oli ihana mies.
- hilima
joopa, en välitä matista. on alkanu pikku paholaiseks ja tuon tuosta on kukkarossani ja iltaisin käyttää nuijaa ja antaa nukutuksen
- Matiton
Matti osaa kauniisti laulaaluruatella korvaan, mutta muuten on kiero tyyppi.
Eiköhän me Matittomat siirrytä vaikka Juhiin?- Vaalea herkkupeppu
... anteeksi. Näille Mateille pitää alkaa kuittaileen; Esinerkiksi niin, että kun ne illalla nukahtaa kauniin naisen viereen niin nainen onkin aamulla kadonnut. Täytyy tosiaan siirtyä vaikka Kalleihin, mutta ei enää Matteja.... ; )
- maju
Eii... Kyllä ilman Mattia parhain, mutta älkää Juhiin siirtykö, sen virheen minä tein ja kadun nyt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229