täällä lahdessa ei pelaa ADSL laajakaista laisinkaan ja koko yhteys ollut nyt alhaalla nyt jo kaksi tuntia. tekevät kuulema jotain linja huoltoa koko alueella.
ADSL-yhteyksissä vikaa Lahden ja Hollolan alueella
4
565
Vastaukset
- vannu viiniö
kyllä DNA:n pitää myös joskus omat linjansa huoltaa ja tällöin tietysti yhteys on poikki, mutta se kaikki on vain meidän asiakkaiden parhaaksi jotta koko kaupunki saa toimivat yhteydet.
- luigi
voi voi kumpa sinulla olisi nyt kaapelilaajakaista niin ei olisi mitään ongelmaa.
kannattaa nyt jo viimein vaihtaa luotettavaan DNA kaapelikaistaan.- hyggid
Opettele ADSL- tekniikkaa ja tv-linja tekniikkaa. Minulla ollut TV vice ollut pätki 3 viikkoa.
- jasosopå
DNA ei koskaan huolla linjojaan vaan päinvastoin murtavat niitä sillä ainakin minun kaapelikaistan pätkimiseen löytyi selitys kaapeli rikosta joka todettiin asentajan toimesta asentajan aikaansaaduksi teoksi ja sain DNA:lta rahallista korvaus 50 euron verran.
on myös ehkä mahdollista että siellä lahdessa DNA on hieman pätevämpää kuin täällä turun lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249