Moi. Millaista pantaa suosittelette ostamaan/käyttämään rotikalla? Käytättekö nahkaista, nailonista vai ketjupantaa? Itse ajattelin käyttää ketjupantaa vain koulutustilanteissa(onko ok idea?) ja muutoin sitten luultavasti nahkapantaa.
Toki eläinkaupassa osaavat minua neuvoa, mutta ajattelin kuulla mielipiteitä kun kerran varmasti täällä tiedätte.
Millainen panta rottweilerille?
4
662
Vastaukset
- Rotikoilla
on puolikuristavat pannat, koska ne istuvat kaulassa kauniimmin, kuin tavallinen nahkapanta, joka lisäksi on hiostava. Puolikuristava on myös turvallinen, jos sattuu kävelyillä joku katastrofi, niin siitä otteesta ei koira karkaa. Paljaasta ketjusta en pidä. Mutta kyllähän ne eläinkaupassa neuvoo. Rotikka vaatii jokatapauksessa järeämmät varusteet kuin puudeli;)
- pantakauppaa
Tuo puolikuristava kuulostaa hyvältä. Taidamme lähteä tyttösen kanssa sovittamaan sopivaa!
- 8xRW
Meillä 2 narttua, ja kummallakin käytetään kuristavaa ketjupantaa tai valjaita. Toki riippuu paljon tilanteesta et mitä käyttää. Vieraissa vaaleanpunaista nahkapantaa jne, mut peruslenkillä tosiaan ketjupannat kummallakin.
- xxxxxxxxxxxxxxx
Pentuna oli puolikuristava ja isompana kursitava ketjupanta. Välillä käytetään nahkapantaa. Tilanteen mukaan, mutta peruslenkille ketju on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897