Wlannetillä on adsl yhteyssopimus ja netin pitäisi olla 1024/512, mutta jostain syystä kone eikä ps3 saa lähetettyä tiedostoja 6 kt/s nopeampaa. Asun Etelä-Tampereella niin luulisi että täällä pelaisi ainakin puolen megan lähetysnopeus. Lähetysnopeus rajoittaa myös latausnopeutta eli esim jos lähetän 1kt/s niin maksimi latausnopeuteni putoaa 30kt/s. Osaako kukaan sanoa johtuuko tämä yhteydestä/nettiboksista vai...?
lähetysnopeus vain 6kt/s vaikka pitäisi olla 50kt/s
3
693
Vastaukset
- portti modeemista
www.portforward.com on ohjeet toho modeemisi portin aukaisuun
- Nimetön
ei löydy mun korttia tuolta (Realtek RTL8169/8110 Family Gigabit Ethernet NIC) ja eihän tämän pitäisi vaikuttaa nopeuteen jos sama vika toistuu toisissa koneissa...
- huoh
Nimetön kirjoitti:
ei löydy mun korttia tuolta (Realtek RTL8169/8110 Family Gigabit Ethernet NIC) ja eihän tämän pitäisi vaikuttaa nopeuteen jos sama vika toistuu toisissa koneissa...
Näytti siltä ett kaikki johtui modeeminkaapelista... vaihdoinpa sen vanhaan puhelimenkaapeliin ja nyt lähetysnopeus kasvoi... Ei ollut mitään näkyviä vaurio/taittumis kohtia modeemikaapelissa niin tuli hieman yllätyksenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337