Trophy 2002 Wa Ruotsista!

Beikku-mies

Olen suunnitellut kala ja retkiveneeksi Trophy 2002 Wa ostoa Ruotsista:

esim.

http://www.blocket.se/vi/20707892.htm?ca=11_s

Tarkoitus olisi tilata Englannista veneeseen elektroniikkaa seuraavasti:

NAVMAN VHF 7200   150,00e
Raymarine c-70 näyttö 2kw tutka   1200,00e
Navman autopilot   1200,00e
Laittaisin perään 9,9hp nelitahtijammun

Menisi varmaan vetoautokin uusiksi esim.

http://www.blocket.se/vi/19798442.htm?ca=11_s

Mitenköhän henkilöautomaisempi Subaru Legacy esim 2,5l tai 2l turbodiesel jaksaisi kiskoa tota pakettia vai pitäiskö nykysen auton ja ostais vetoautoksi paku-verollisen toyota landcruiser tms.

http://www.blocket.se/vi/19981713.htm?ca=11_s&last=1

Kommentit tervetulleita!

10

2225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ripa

Tämä on amerikkalainen trailerivene, ja jos siihen käyttöön ostat, varmasti ok.

Kyseinen vene ei ole itse-tyhjenevä, joten kannattaa vakavasti harkita, kannattaako ko venettä ostaa, jos aiot pitää sitä venepaikalla vedessä. Tämä on amerikkalainen trailerivene, ja jos siihen käyttöön ostat, varmasti ok.

• beikku-mies

kiitos tiedosta, vene tulee olemaan trailerilla ja etsin yksilöitä jossa traileri sisältyy hintaan.

• toffeegh

Siis täh kyllä se on itsetyhjentyvä.

• Ovenripa

"Kyseinen vene ei ole itse-tyhjenevä, joten kannattaa vakavasti harkita, kannattaako ko venettä ostaa, jos aiot pitää sitä venepaikalla vedessä."

Siis tarkoitatko, että jos tätä venettä pitää venepaikalla, niin se uppoaa, koska sadevesi menee pilssiin. On kyllä sitten todella kehnoa suunnittelua jopa Baylinerilta, vaikka ne "asiantuntijoitten" mukaan paskoja ovatkin. No provohan tuo taisi olla, mutta jotkut vaan saattavat näitä uskoa.

• beikku-mies
        Ovenripa kirjoitti:

"Kyseinen vene ei ole itse-tyhjenevä, joten kannattaa vakavasti harkita, kannattaako ko venettä ostaa, jos aiot pitää sitä venepaikalla vedessä."

Siis tarkoitatko, että jos tätä venettä pitää venepaikalla, niin se uppoaa, koska sadevesi menee pilssiin. On kyllä sitten todella kehnoa suunnittelua jopa Baylinerilta, vaikka ne "asiantuntijoitten" mukaan paskoja ovatkin. No provohan tuo taisi olla, mutta jotkut vaan saattavat näitä uskoa.

Uskon, että tuo Trophy 2002 lyö laudalta kaikki suomessa tehtävät/myytävät saman HINTALUOKAN veneet, veikkaan että tossa on venettä 20 vuodeksi...

• Ripa
        Ovenripa kirjoitti:

Jos tätä venettä pitää venepaikalla, niin se pysyy vedestä tyhjänä, koska siinä on automaattinen pilssipumppu. Ikävä puoli on se, että pilssipumppu toimii niin kauan kuin akussa on virtaa. Sitä en tiedä uppoaako vene lopulta - todennäköisesti ei - mutta kyllä sinne paljon vettä kertyy joka tapauksessa.

Minulla oli tällainen vene, ja vaikka vene muuten on hyvä, niin siinä oli ominaisuuksia, jotka ei minulle sopineet.

• Usko pois
        Ripa kirjoitti:

Jos tätä venettä pitää venepaikalla, niin se pysyy vedestä tyhjänä, koska siinä on automaattinen pilssipumppu. Ikävä puoli on se, että pilssipumppu toimii niin kauan kuin akussa on virtaa. Sitä en tiedä uppoaako vene lopulta - todennäköisesti ei - mutta kyllä sinne paljon vettä kertyy joka tapauksessa.

Minulla oli tällainen vene, ja vaikka vene muuten on hyvä, niin siinä oli ominaisuuksia, jotka ei minulle sopineet.

No sinulla sitten ilmeisesti olivat sadevesiputket tukossa, jos kaikki pilssiin meni. Tokihan sinne aina jostain hiukan pääsee, mutta pääosa poistuu ihan siististi siihen tarkoitetuista sadevesiviemäreistä. Niitä on muuten veneen perässä neljä kappaletta.

• Beikku-mies
        Usko pois kirjoitti:

No sinulla sitten ilmeisesti olivat sadevesiputket tukossa, jos kaikki pilssiin meni. Tokihan sinne aina jostain hiukan pääsee, mutta pääosa poistuu ihan siististi siihen tarkoitetuista sadevesiviemäreistä. Niitä on muuten veneen perässä neljä kappaletta.

Milläköhän pelillä tollasta kannattaisi vetää perässään. Haluisin yhdistää normaalit arkiajot ja välttää 2 auton hommaamisen. Vetäiskö Octavia Scout! tai Subaru Legacy Diesel?

• noissa kuvissakin sadevesityhjennyksen aukotkin.

• hkk saltholmen
        jrsj kirjoitti:

noissa kuvissakin sadevesityhjennyksen aukotkin.

Niin itsetyhjentyhjäntyviähän nuo ovat. Heheh jos sadevedenmäärä ylittää useaksi tunniksi poisto reikien poistokyvyn voi vene olla loppujenlopuksi köysiä myöten.

Beikun trophyt ovat varmaan aliarvostetuimpia kala veneitä suomessa mutta käytössä todella toimivia!

Todellisuudessa ruotsista saa alhaisen kurssin vuoksi tällä hetkellä hyvinkin pidettyjä veneitä erilaisiin tarpeisiin halvalla. Tosin niin saa myös ympäri europpaa. Mikäli kiinostaa apu veneenhankinnassa Ruotsista niin mail: autotruotsista(at)luukku.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe