Käväsin paikallisessa urheilukaupassa kattelemassa uuttamailaa itselleni ja melkein ostinkin kun myyjä lupasi 25 % alennusta. Mut menin kuitenkin sitten ihan tavallisille ostoksille (ruoka) ostoksille Prismaan ja siellä oli sama maila 12 ekee halvempi kun urheilukaupassa eli joo enpä usko enää alennuksiin vaan ostan kaikki sit Prismasta.
Melekein kusetettu
ljanffig
1
1185
Vastaukset
- boonuskortti mullakin ;)
Ite oon huomannu saman. Hinnat alkaa 15 egestä ja reilulla parilla kympillä saa jo ihan siedettävän työvälineen tämmöinen 1-2 kertaa viikkoon lätkivä peluri. Tennismaila on itellä hyllyn toiselta puolelta ja ihan oon ollu hinta/laatu-suhteeseen tyytyväinen senki kanssa.
Rismasta tuntuu nykyään löytyvän myös varsin laaja urheiluravinne osasto. Ite voin suositella niitä QNT:n parin desin recovery juomia. Kaloreita on vähän ja protskua paljon. Makukin ihan ok. vaikka vähän laimee. Säilyykin ihan huoneen lämmössä niin on helppo pitää salilla mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337