Millanen vuosi se oli Elvikselle, ei vissiin hölmöilly paljo.Vaan pysytteli vaan kotona..olenko oikeassa?
Elvis-77
3
241
Vastaukset
- Lassuri
oikeassa
- ---------------------------...
se sitten hölmöili vuonna -77. Tiedän että 72-76 oli kunnon pilleri sekoilua, mistä myös ulkopuoliset sai osansa. Esim, yks tyttö joka otti Elkan kanssa vähän yskälääkettä. Niin mitä Elvis hölmöilli vuonna -77 . Mielestäni heitti vaan keikkoja ja makas kamarissa, ennekuin henki lähti.
- ElvisTieteilija
---------------------------... kirjoitti:
se sitten hölmöili vuonna -77. Tiedän että 72-76 oli kunnon pilleri sekoilua, mistä myös ulkopuoliset sai osansa. Esim, yks tyttö joka otti Elkan kanssa vähän yskälääkettä. Niin mitä Elvis hölmöilli vuonna -77 . Mielestäni heitti vaan keikkoja ja makas kamarissa, ennekuin henki lähti.
Elvis käytti laillisia reseptilääkkeitä ja hovin vika oli tuo tytölle tapahtunut
Dave Heblerin juttuihin ei muutenkaan kannata uskoa! Petturi paska jonka oikea mafia olisi hoidellut jos Elvis olisi halunnut, mutta Elvis Suuri armahti Juudaat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358