hendrix kävi suomessa v.-67.olisko täällä oikeesti olemas vielä elossa olevia jotka on ollu silloin paikan päällä?kertokaa jälkipolville siitä historiallisesta keikasta ,jos muistatte(:
historiaa
3
312
Vastaukset
- Ornitolo-laryngologi
En jimia, mutta viela sitakin ennen 2 kertaa JATP (mukana Lester, Monk, Krupa jne), sittemmin Dexter Gordon ja Archie Shepp. Coltrane multa ja ivaliin, taisin olla ulkomailla.
- Oolofi
...piti mennä kuulemma katsomaan Henkkaa, mutta sille tuli kuulemma joku este.
- Kissa S.
Hendrixin konsertti oli ajan mittapuun mukaan "kovaääninen". Rytmi-lehdessä pohdittiin, onko näin kovaa tarpeellista lainkaan soittaa (huom. Beatles lopetti live-keikkailun, koska yleisö huusi niin kovaa, etteivät soittajat kuulleet omaa soittoaan).
En ollut itse paikalla, mutta olen tavannut parikin heeboa, jotka muistelevat konserttia vieläkin ... meni kuulemma luihin ja ytimiin.
Jimi ei ollut just silloin ihan vielä kuuluisuutensa huipulla, ja kulttuuritalossa oli vapaitakin paikkoja paljon. Antti Einiön tv-ohjelma oli Nuorten Tanssihetki, jossa Jimi olisi halunnut soittaa oikeasti, mutta Einiö pysyi lujana: soitto tulee levyltä ja sä vaan auot suutasi. Telkkariohjelman toinen tähti oli Cat Stevens.
Niinjuu ja Jimi ei päässyt Kalastajatorpalle sisään, kun ulkoasu oli epäasiallinen. Einiö taisi viedä sen sitten Zillertalin naistentansseihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249