Miksi viinilasissa on jalka?
Oman pohdiskelun tuloksia:
Viinilasin jalalla on pitkä historiallinen perinne joten sillä lienee jokin käytännöllinen tarkoitus.
Voisiko tarkoitus olla se että torakat eivät helposti pääse nousemaan jalalliseen viinilasiin?
Viinilasin jalka
8
1414
Vastaukset
- Jojo
Koska siitä pidetään kiinni kun lasista juodaan ettei viini lämpene. (Eikä rasvaiset sormenjäljet sumenna lasia;).
- .....
Ei minun viinilaseissani ole jalkaa.
- frankares
Ei ole myöskään Riedelin O-sarjan laseissa jalkoja...
- PaariMesu
frankares kirjoitti:
R:n uusi O sarja on markkinamiesten keksintö.
Hienoja laseja joo mutta en käyttäisi viinin juomiseen. - Frankares
PaariMesu kirjoitti:
R:n uusi O sarja on markkinamiesten keksintö.
Hienoja laseja joo mutta en käyttäisi viinin juomiseen.Totta puhut, toimii hyvin vesilaseina. Riedelin uuden sukupolven aikaansaannos, mukamas trendilasi!
- ......
frankares kirjoitti:
Minulla on tällaiset viinilasit
http://tinyurl.com/cxzjol - erottaa
Frankares kirjoitti:
Totta puhut, toimii hyvin vesilaseina. Riedelin uuden sukupolven aikaansaannos, mukamas trendilasi!
nousukkaan, Riedelin laseista - kukaan muu ei niitä osat - täysin huu-haa juttuja.
- PaariMesu
Frankares kirjoitti:
Totta puhut, toimii hyvin vesilaseina. Riedelin uuden sukupolven aikaansaannos, mukamas trendilasi!
Riedelin O-sarjan suurin "Pinot Noir/Nebbiolo" lasi on niin pullea ja iso että siitä on oikeasti vaikea ottaa kiinni.
Pelkää koko ajan että lasi luiskahtaa kädestä.
Sopii lähinnä tuikkukupiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289