Eli siis millä tavalla tämä on jatkoa jääkansalle? Kertooko tämä samasta suvusta vai..?En ole käsittänyt ideaa, enkä löytänyt enempää tietoa, kun, että se kertoo valon valtakunnasta jne.
Legenden om Ljusets rike
2
758
Vastaukset
- Vilkku3
Ljusets rike-sarja periaatteessa kokoaa yhteen osan Jääkansan tarinasta ja on samalla suoraa jatkoa Noitamestari-sarjalle. Noitamestarihan loppui aikalailla epäselviin tunnelmiin ja Ljusets rike jatkaa ihan selkeästi sitä tarinaa, mutta tuo mukaan tuttuja myös Jääkansasta.
Sarjaahan ei jostain syystä ole suomennettu mutta toivottavasti se tapahtuu tulevaisuudessa. Itse olen ostanut Ljusets rikeä Adlibrikselta netistä. Ruotsi ainakin on alkanut parantua...
Mietin aluksi itsekin että miksi on kokonaan uusi sarja, kun ajattelin sen olevan kuitenkin samaa kamaa kuin Noitamestarissa, mutta huomasin pian että Sandemo on toiminut fiksusti. Kyse on ihan uudesta ulottuvuudesta ja loppujen lopuksi uudesta tarinasta. Kannattaa lukea myös ruotsiksi jos vaan pystyy. Sarja vastaa moniin mieltä askarruttaneisiin kysymyksiin.- Jääkansan lukenut
Nyt täytyy saada vaan jotenkin suomentajat töihin , kun ruotis on minulla tosi huono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319