mia ja hänen kumppaninsa ovat minun suosikkiparini
kuka on suosikkipari tanssii tähtien kanssa
3
452
Vastaukset
- melliina34
on montakin potentiaalista paria, mutta itse en pidä Rosa Meriläisen tanssista. Se on varmasti teknisesti hienoa, mutta jotain yliyrittämistä
ja sellasta "mä itken jos en saa tästä täysiä pisteitä, mun on pakko olla paras" asennetta, joka ärsyttää.- todettu
siksi on osallistujia jotka eivät valmiita tanssin ammattilaisia, että voi nähdä miten kehityy...
Roosa ei pysty pahemmin enää kehittymään, tulos kelpaisi jo kansaivälisiin kilpailuihin, kuten Jukka Haapalainen sanoi..
Mato kehittyi ja olisi ollut kiva seurata vielä muutama kierros. Bettina ja Woihan olisi ollut ensin lähtiöitä. - oikein olet katsellut?
Minulle tulee ihan toisenlainen tunne. Luontevaa ja helppoa tanssimista - ei koiteta kikkailla vaan tehdään se mitä osataan. Ja Rosa selvästi nauttii siitä. Ja osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481