Mun velipuolet lähentelee mua niinkun viime viikolla äiti ja isä-puoli pakotti mut niitten kanssa saunaan. kun ne halus nussia.
mä oon 13v velipuolet on 14 ja 15.
mitä voin tehä? jos sanosin äitille että ne lähentelee se vaan naurais ja luulis että tarkotan vaan leikillä!
mitä teen?
4
1841
Vastaukset
- Jonttu1991
Tommoista ei pitäisi sallia, sillä poikien ja tyttöjen kuuluu saunoa ja käydä suihkussa erikseen. Joskus pienenä tietty voi mennä, mutta ton ikäisenä sinun pitäisi mennä yksin / äitisi kanssa ja pojat käyköön kahdestaan, isänsä kanssa tai ihan miten vain.
Uimahalleissaki jos on vaikka höyrysauna yhteinen naisten ja miesten kesken, niin on YLEINENVUORO ja NAISTENVUORO.- ohohohohoho
meillä kyllä käy koko perhe kerralla saunassa
tyttö 14 poika 17 ja vanhemmat...
- oiuyui
Ois melkein eri juttu jos oisitte sukua mutta ette ole.
Mene yksin vaan. - säikähtänyt tyttönen
Älä salli tuommoista enää yhtään! Kerro jollekin aikuiselle tai hyvälle ystävälle tuosta ja hae apua. Yritä kertoa vanhemmillesi ja seuraavan kerran kun sut pakotetaan saunaan kieltäydy menemästä ja kerro mitä on tapahtunut. Sinun eikä kenenkään muun tarvitse sietää tuommoista yhtään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041851
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151611- 1441599
- 1031559
- 841516
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2831269- 1191269
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241110- 691081
- 381042