http://www.iltalehti.fi/tanssi/200903290205136_tn.shtml
Bettina tanssi kyllä mielestänii huonommin, mutta eipä se Madonkaan tanssi mitään sulavaa ollut
Tanssii tähtien kanssa
9
2723
Vastaukset
- Kirvat tai korvat
Nyt Susanna Rahkamon sammakko koski Wilsonin tanssia: kyttyrä! Huomasiko muut?
- ainakin
huomasin....
Susannalla näköjään tuollainen tyyli, ei tiedä sanoneensa mitään loukkaavaa vaikka kohde sen niin kokeekin.
Hänhän mainitsi eilisessä ohjelmassa että se on vain rakentavaa kritiikkiä. Saattaapi olla mutta varsinkin naisille pienikin ulkonäköä koskeva negatiivinen palautus saattaa aiheuttaa todella pahaa mieltä.
Toisaalta ken leikkiin tyhtyy, leikin kestäköön.
Jokainen osallistuja on lähtiessään tiennyt, että ovat suurennuslasin viikkokaupalla. - HUOMASIN
Rahkamon uusi MOKA todellakin huomattiin ja nyt se osui Kirwalle - ikävää. Omituista miten Rahkamolla on epäammattimainen ja yleensäkin äärettömän huono ulosanti.
- Tanssia
HUOMASIN kirjoitti:
Rahkamon uusi MOKA todellakin huomattiin ja nyt se osui Kirwalle - ikävää. Omituista miten Rahkamolla on epäammattimainen ja yleensäkin äärettömän huono ulosanti.
Rahkamo yrittää esittää enemmän kun osaa, ulosanti ja olemus, luuleeko itse olevan TÄYDELLINEN?
- ei hän
ainakin kirjoitti:
huomasin....
Susannalla näköjään tuollainen tyyli, ei tiedä sanoneensa mitään loukkaavaa vaikka kohde sen niin kokeekin.
Hänhän mainitsi eilisessä ohjelmassa että se on vain rakentavaa kritiikkiä. Saattaapi olla mutta varsinkin naisille pienikin ulkonäköä koskeva negatiivinen palautus saattaa aiheuttaa todella pahaa mieltä.
Toisaalta ken leikkiin tyhtyy, leikin kestäköön.
Jokainen osallistuja on lähtiessään tiennyt, että ovat suurennuslasin viikkokaupalla.arvon tuomari sitten kestänyt tai ottanut vastaan SUOMEN KANSALTA SAAMAANSA RAKENTAVAA KRITIIKKIÄ?
Oli todella ylimielinen, ei lainkaan katuvainen. HUOMASIN kirjoitti:
en tosin tiedä mitä ne on, koska en katso huonoja ohjelmia,(en siis katso mitään), mutta olen varma, että kommenttisi ovat hyviä koska kansa kohisee...
- jenkkakahva
Bettina & Jani Tuomarit 17 / 26 / 24 / 18 ( yht. 85 ) pistettä
Mato & Janica Tuomarit 17 / 22 / 25 / 21 Putosivat 3.( yht. 85 ) pistettä.
Wilson & Susanne Tuomarit 11 / 17 / 31 / 25 ( yht. 84 ) pistettä pari. Putositte taktisesti oikeaan aikaan.Looserit jatkavat.En ole katsonut tätä pelleilyä enkä katso,
mutta taktinen putoaminen on aina hieno suoritus- edellisiin
Wilsonille pisteet tulevat aivan muusta kuin tanssista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491