onks muita sekoittelijoita

sekoittelija-saija

Tää alko taas ku jätkäkaveri hakkas mut ja jouduin jättämään sen.. mul on lääkärin määräämät tmestat ja sit muutama tölkki siideriä.. mitenkähän sitä pääsis elämään taas käsiks. Mul on opiskelupaikka, työpaikka ja harrastuksiakin oon suht terve muuten joo. Ystäviä ei oikein ole ja perhekin asuu kaukana. MItenkähän sitä sais elämänsä kondikseen

5

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihajuakaan

Ei ole mitään käytännön vinkkejä kun en noihin valkotakkisten huumediilereitten huumeisiin koske.

Mutta sen voin sanoa, että kun olen vaihtanut noista valkotakkisten diilereitten huumeista neilikkaan, inkivääriin, hunajaan, valkosipuliin ja muihin luonnon lääkkeisiin, ei ole ollut paljoakaan vaivoja, eikä niihin tuleva riippuvuus paljon haittaa.

Aspiriiniakaan en halua suuhuni laittaa, ellei sitten kaarnaa järsimällä.

Toivottavasti pääset tuosta laillisesta huumekoukustasi. Ja suosittelen luonnon antimia sen jälkeen.

• kaarnaa järsimään

Kokemuksesta suositan myös kaarnan järsimistä. Olen itse käyttänyt kaarnaa jo kolmatta vuotta eikä paluutaa viinahuuruiseen elämään ole.

• eihajuakaan
        kaarnaa järsimään kirjoitti:

Kokemuksesta suositan myös kaarnan järsimistä. Olen itse käyttänyt kaarnaa jo kolmatta vuotta eikä paluutaa viinahuuruiseen elämään ole.

Jahas... pajunkuoriko toimii? Jos totta puhutaan, en ole testannut, mutta olettaisin, että ei se asa siitä toimi ihan järsimällä, vaan pitäis jollain erotella, vissiin. Tai sitten saa järsiä aika paljon.

• johtuukin koko

hakkaaminen. Jätä temestat ja alkoholi, niin löydät ehkä jopa paremman poikaystävän, joka ei myöskään ole juoppo tai sekakäyttäjä. Sellainen harvoin ketään hakkaa. 99% hakkaajat ja muut paskajätkät on just alkoholisteja tai sekakäyttäjiä, yms... muuta narkkisakkia.

seura tekee kaltaisekseen, jotta omahan on valintasi missä porukoissa liikut.

• Käytän kans sekasin,kun on

paska olo:/..tai hyvä olo:b... Ei mut oikeesti jos haluut juttu kaveria,niin vastaileppa:) t.nainen19v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe