GSM Suomen yritysasiakaspalveluun soittaminen maksaa 1,99 EUR/min
GSM Suomi ei kuitenkaan internet-sivuillaan ilmoita hintaa lainkaan,
Numero ilmoitetaan muodossa:
”Asiakaspalvelu (yritykset) 030 045 400”
Todellisuudessa yritysasiakaspalvelun numero ei ole 030 alkuinen yritysnumero,
johon voisi olettaa soittamisen maksavan gsm-liittymistä n. 0,29 EUR/min,
kuten monien 010 ja 020 yritysnumeroiden kohdella on,
vaan numero on 0300 palvelunumero johon maksaa soittaminen 1,99 EUR/min ppm/mpm
GSM Suomen asiakaspalveluun soittaminen maksaa 1,99 EUR/min
7
935
Vastaukset
- Kyllästynyt operaattoreihin
asiakaspalveluun soitin tänään muutamankin kerran heidän laajakaistansa toimimattomuuden vuoksi. Ja tämähän ei ollut ensimmäinen kerta. Kertoivat sen virallisesti johtuneen "sähkökatkoksesta" mutta heidän maksamattomat laskut ja palkat ovat varmaan todellisempi syy laajakaistan katkaisuun.
- tuli lähdettyä
vuosia sitten pois gsm-suomen asiakkuudesta. en ollut ollenkaan tyytyväinen heidän toimiinsa silloinkaan niin sen vuoksi sanoin asiakkuuteni irti
- Kyllästynyt operaattoreihin
tuli lähdettyä kirjoitti:
vuosia sitten pois gsm-suomen asiakkuudesta. en ollut ollenkaan tyytyväinen heidän toimiinsa silloinkaan niin sen vuoksi sanoin asiakkuuteni irti
helposti eroon Gsm-Suomesta? Peruitko sopimuksen kesken sopimuskauden? Yritän saada meidän sopimuksen purettua kesken sopimuskauden vedoten laajakaistan toimimattomuuteen juuri heidän maksuvaikeuksiensa ja palkamaksujen viivästymisen vuoksi. Yrityksessä ei ole varaa pitää laajakaistaa joka ei toimi varmasti, kaikki toiminnot ovat sen varassa.
- Toopeli
Kyllästynyt operaattoreihin kirjoitti:
helposti eroon Gsm-Suomesta? Peruitko sopimuksen kesken sopimuskauden? Yritän saada meidän sopimuksen purettua kesken sopimuskauden vedoten laajakaistan toimimattomuuteen juuri heidän maksuvaikeuksiensa ja palkamaksujen viivästymisen vuoksi. Yrityksessä ei ole varaa pitää laajakaistaa joka ei toimi varmasti, kaikki toiminnot ovat sen varassa.
toimittamuus on jo mielestäni sopimuksen purun peruste, jos hyvitystä kuukausimaksuissa sillä perusteella ei saa. Vaatinee kirjallisen reklamaation. Liekö tuolla vaan kohta asialle käsittelijää...?
- ???
tuli lähdettyä kirjoitti:
vuosia sitten pois gsm-suomen asiakkuudesta. en ollut ollenkaan tyytyväinen heidän toimiinsa silloinkaan niin sen vuoksi sanoin asiakkuuteni irti
Eihän toi firma oo ku 1,5 v vanha?
- oli gsm-suomi
??? kirjoitti:
Eihän toi firma oo ku 1,5 v vanha?
alkutaipaleella, minulla oli gomobilen liittymä joka siirtyi automaattisesti gsm-suomelle ja heti oli lakutuksissa epäselvyyksiä ja virheitä niin sanoin liittymän irti, ei ollut mitään sopimuksen voimassa olo aikaa ainakaan silloin
- Huijareita kaikki tyyni
Tuollainen peitelty ryöstäminen sopii hyvin ko yrityksen tyyliin. Lue heidän asiakassopimus, niin huomaat että olet aivan oikeudensuojaton. Luulisi tapojen muuttuneen viime viikon koulun ja omistajnvaihdoksen jälkeen. Tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096