Hei. Olisiko kellään antaa vinkkejä hyvistä pyykinpesukonehuolloista Turussa? Hyvä palvelu, ehkä jopa edulliset hinnat..? Kiitos.
Hyvä pesukonehuolto Turussa?
11
5046
Vastaukset
- uutta hankintaan
Tahtoo vaan olla nykyisin vähän niin että korjaajat ovat hinnoitelleet itsesä ulos markkinoilta. Uusi kone korjataan takuuseen, mutta vähän vanhemman korjautus on niin kallista, että kannattaa harkita uutta konetta, ellei osaa itse korjata. Itse korjaaminenkin on kyseenalaista, koska monet varaosat ovat järkyttävän hintaisi.
- kohtuuhinnalla
Pätevä korjaaja on Pena!
- ensi hajosi kone, sitten...
Kiitos vastauksista. Kone on uutena ostettu ElektroHelios, ei vielä edes 4 vuotta vanha. Itseäkin vähän kauhistuttaa, mitä huolto maksaa, mutta kun ei tuo näytä enää oikein pesevän pyykkejä puhtaaksi, niin pakko kai siihen on jotakin huoltoa hankkia. Omat keinot on aika rajoitetut.
- että..
ensi hajosi kone, sitten... kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Kone on uutena ostettu ElektroHelios, ei vielä edes 4 vuotta vanha. Itseäkin vähän kauhistuttaa, mitä huolto maksaa, mutta kun ei tuo näytä enää oikein pesevän pyykkejä puhtaaksi, niin pakko kai siihen on jotakin huoltoa hankkia. Omat keinot on aika rajoitetut.
siinöä ei ole ihan jotain pesujäämä kertymiä kun ei pese kunnolla. Oletko puhdistanut koneen / ajamut mömmöt siitä läpi.
Googletappa mitä ainetta voisi käyttää puhdistukseen muistelen erttä esim. sitruunahappo yms vastaava voisi jo tepsiä. tietyistä pesuaineista jää zeoliittia tai vastaavaa koneeseen ihan riesaksi asti..
Tai kysy myyjältä mitä epäilevät koksa kone noin uusi. Elektrohelioksella on minusta omat sivut joita kautta pystyy kysymyksen jättää mikä konetta voisi vaivata. He tietää tyyppiviat ja samalla saat jotain arviota korjauksen hinnasta..
- koplaahyvin
kolmen kopla - tai joku vastaava- on hyvä , jos vielä on olemassa. ainakin miellä hoiti homman hyvin. siitä on useampi vuosi aikaa
- sellaiseen paikkaan
kuin Veljekset Stenroos (laita googleen). Ei häävit sivut mutta ollaan käytetty monta vuotta heitä ja tyytyväisin ollaan oltu. Koneet tulleet aina kuntoon ja ovat hintapuoleltaan edukkaita. Suosittelen kysymään heiltä.
- Viltsuwee
Velj. Stenroosia en kyllä voi suositella enkä itse käytä enää ikinä! Mikrouuni ollut takuukorjauksessa nyt 5 viikkoa, eikä useista kyselyistä huolimatta ole vieläkään tullut takaisin! :(
- Hai,lovvot pois
Soitapa siskokset Hagertille niin käyvät kovistelemassa tinalo Stenrooseja...
- Anonyymi
Siemens IQ 700 E23 vika
- Anonyymi
Siemens IQ 700 E 23 vika koodi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337