Menenkö optikolle vai onko palstan vahvuudesta poistunut joku?
Uusin aprillijuttu?
20
1197
Vastaukset
- aprillipilajuttu
aika rankka sanoisin
- myöskin
muilla hänen hallinoimillaan palstoilla ?
uskottava silmiään vaikka vanhat lasit nenällä onkin.
- on vaan
Man-Off-Mystery ;)
- toisaalta^^^^^^^^^^
^Seuraava sefu tulee olemaan SADE2006.
- sain sähköpostin
toisaalta^^^^^^^^^^ kirjoitti:
^Seuraava sefu tulee olemaan SADE2006.
missä kerrottiin sen olevan Millan
- JudgeCooper
sain sähköpostin kirjoitti:
missä kerrottiin sen olevan Millan
Nauroitko vai säikähditkö?
- wirniksi
Milla sopisi hommaan ja olisi erinomainen valinta, kuten itse– kun aikoinaan kritisoit laiffareiden lähtöä nimittelemällä porukkaa bunkkerissa olijoiksi ja häkkilinnuiksi – aivan oikein sanoit. Milla on paasannut oikeudenmukaisuudesta siihen malliin että oikein hengästyttää, samalla kun on itse toteuttanut sitä oman, mohitahoisen ymmärryksensä mukaan. Väliin hän on kehottanut lukemaan Isoa Kirjaa mikä ei totisesti ole kenellekään pahitteeksi, ei edes hänelle itselleen, muista puhumattakaan. Kyllä vain, parempaa sefua ei voisi kukaan saada.
- kannata
odottaa, seriffin hommat kiinnostaa vain tietynlaista ihmistä
mutta eilen jos asia sovittiin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000042878383- ^^^''''^^^^^^^^
Että palkkaavat yhden poliisin joka palstalle?
^^^''''^^^^^^^^ kirjoitti:
Että palkkaavat yhden poliisin joka palstalle?
kun että kahvia joimme ja suklaa oli oli hyvää ja kukat kauniita.
- aijaijai*************
- voivoivoi***
ilta ysiltä nähdään kuka olit...ai niin..mut...näkyyks minutkin. Mistä ne oikeat tiedöt saisi ;))
- aijaijai***********
voivoivoi*** kirjoitti:
ilta ysiltä nähdään kuka olit...ai niin..mut...näkyyks minutkin. Mistä ne oikeat tiedöt saisi ;))
tsekkaamassa niitten linkistä mitä olin tullut paljastelleeksi. Saa nähä onko pankkitilillä huomenna plussaa vai miinusta.
Eihän tässä voi silmiään uskoa...:))
jotain suurta ja valtavaa..Ihan sensaatio..:))
Hahaa Vege..Vai olet sä sillä mielellä jo tiiraillu..tsot tsot...;))
Tosta aprillista.Mua on huijattu törkeen monta kertaa.Mä unohdan sen koko ajan ja siks olen nii helppo nakki..:¤huijata vanhaa..Miks sä sit puhuit vaatteista? :DD
Kestäisköhän se bussikuski meidän pölinää? ;)
Vain yksi on joukosta poissa, ei ..... siellä näy! ....Pakko olla aprillia!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191