uudeksi pääministeriksi kaavaillaan kokoomuksen Jutta Urpilaista.
Pääministeri eroaa
4
309
Vastaukset
- haussa
Hymyn uutisista hakkerien kaivaman etukäteistiedon perusteella pääministeri todella eroaa - ellei, Katainen totuttuun tyyliin erottaa.
SDP ei näet ole hallituspuolue, eikä hallitus aio erota (vaikka syytä ehken olisikin). Siltä osin aloittajan juttu oli puutaheinää, että Jutasta tulisi uusi pääministeri.
Uusi pääministeri on vielä hakusessa. EU:sta se kuitenkin on tulossa. Yleensä asiantuntevalta taholta viestitetään , että kompromissiratkaisuna uudeksi pääministeriksi esitettäisiin kokemusta omaavaa Vihreiden Satu Hassia tai tämän kieltäytyessä yhtä kokenutta Heidi Hautalaa!? - johto!
Tilalle ollaan kaavailemassa Häkämiestä, joka puolestaan eroaa hallituksesta muttei puolueesta. Hänellä katsotaan olevan kyllin kokemusta valtion omistajaohjauksen tyylikkäästä hallinnasta.
Virkkunen eroaa myös. - Anonyymi
fpå kpaå
- Anonyymi
Seiskan mukaan Ankeinen on seuraava pääministeri ja persut pääsevät vihdoin täyttämään lupaukset. He haluavat ottaa vastuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214