Olisiko jollain valmista esitelmää hannu salamasta
Hannu salama esitelmä
6
1058
Vastaukset
- Sikapunttumies
Ennen kuin aloitatte sen ojentamisen niin laittakaa käsi raamatulle ja vannokaa että ootte ite lukeneet Finlandia-sarjan.
- Ilpo Tuskin
Aloittaja on ilmiselvästi taas yksi noita maanlaiskoja koululaisia.
Mitä he oikein oppivat pyytämällä toisia tekemään koulutöitään?
Olen lukenut Salaman koko tuotannon, muttei tulisi mieleenikään ruveta avittelemaan jotakuta laiskaa koululaista. Finlandia-sarja antaa mainion kuvan Suomen silloisesta rappiosta. Suosittelen! Mutta - kuten sanottu - vain kriittisen lukukyvyn omaavalle.
- mutta en ymmärrä
Juhannustanssien ju..JUMALANpilkasta saaman syytteen SYYTÄ. Ei siellä mitään rienata. Paljon pahempaa tulee nykyään jo telkkarista. Toivoo minä Olli ja Orvokki.
- -Neule-
Eikä varmaan moni muukaan täällä.
Jotenkin tuntuu, että nämä "voisko joku tehdä mulle tän koulutyön" -aloitukset ovat provoja, joilla on kiva saada palstaa lukevat "vanhukset" saarnaamaan. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että saisi täältä esitelmän tai esseen valmiina?- Kiven sukulainen
Aleksis Kiven Seitsemästä veljeksestä ihan valmiiksi esitelmäksi tuonne toiselle palstalle 1.4. Miksei sitten joku toinen Salamasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096