Hei! Oon hakenut erilaisiin koulutuksiin nyt lukion jälkeen,syksyllä alkaviin. Jos haen nyt ulkomaille töihin, voin kai pitää koulutuspaikan?(ainakin amk, ammattikoulu ei kai onnistu) siis hakisin ulkomaille ennen kuin oon ees saanu mitää opiskelupaikkaa vielä.
Sitten se, onko kellää kokemuksia allin kautta vaihto-ohjelmista? Ne kiinnostaa tällä hetkellä:D
tuntuu siltä, kun ei oo viel löytäny omaa alaa, et vois pitää breikkiä ja tehä töitä tai mennä ulkomaille, nähdä ja tehä uusia asioita, mut oon ujo, se mua pelottaa onnistuukohan..! Toisaalta siks haluaisin rohkaistua ja pystyä. Miettii lisäks kun on lukion englanti(ei puhekokemust paljoo kielest), ei paljoa työkokemusta. Oon ajatellu lähinnä jtn ravintolatyötä englannissa, EVS(European voluntary service) tai work experience Germany. En haluaisi kovin isoihin kaupunkeihin, rahaakaan ei ole paljoa, säästäisin kesän ja lähtisin vasta sen jälkeen. Järjestön kautta kuulostaa myös turvallisemmalta, ei tarvitse itse niin paljoa järjestää. Onko kellään neuvoja tai kokemuksia? Onko kukaan muu lähdössä? :)
Töihin ulkomaille jonkun ohjelman kautta
plää
0
1495
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279