Mitä scifi-kirjailijaa voi ryhtyä lukemaan enää sen jälkeen, kun on lukenut koko Ajan pyörä -sarjan? Yritin Eddigsiä, mutta oli Jordanin jälkeen kovin köykäistä, tylsää ja huonosti kirjoitettua. Olisiko joku muu sarja samantyyppinen kuin Ajan pyörä? Tolkienit ja Potterit olen lukenut. Suositelkaa!
Mitä WoT:n jälkeen?
3
850
Vastaukset
- ruttunen
Nuo mitä luettelit (WoT ja Eddings) olivat fantasiaa. Jos haluat lukea scifiä niin kokeile vaikka Aldous Huxleyn "Uusi uljas maailma" -kirjaa tai vaikka jotakin H.G. Wellsin kirjoittamaa.
Jos haluat lukea edelleen fantasiaa, niin Musta haltia -trilogia oli muistaakseni aika hyvä ja Ursula Le Guinin Maameren tarinat myös. Itselläni on tällä hetkellä kesken George R. R. Martinin Tulen ja jään laulu -sarja ja se on ollut varsin koukuttava.- jee
''Itselläni on tällä hetkellä kesken George R. R. Martinin Tulen ja jään laulu -sarja ja se on ollut varsin koukuttava''
Parhautta! Pesee jonkun Wheel of Timen millon vaan. Steven Eriksonin kijoihin kannattaa tutustua myös, Robert E. Howardin Conaniin kuten myös Lovecraftin kirjallisuuteen.
- jdjdkjkfkjhkfjjgfdhfkhgf
"Mitä scifi-kirjailijaa voi ryhtyä lukemaan enää sen jälkeen, kun on lukenut koko Ajan pyörä -sarjan?"
Jos sitten jatkat vaikka ensin tuon Ajan Pyörän tarun loppuun, jota Brandon Sanderson kirjoittaa parhaillaankin... Ajan Pyörä saa kirjan 12 Jenkkilässä lokakuussa ja sen jälkeen tulee vielä ainkin 2 kirjaa Jenkeissä, eli mun veikkauksen mukaan suomenkielisiä kirjoja on tulossa vielä n. 6kpl.
http://www.brandonsanderson.com/book/A-Memory-of-Light/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219