Vapautuvalle vangille on osoitettava asunto. Onko näin todellisuudessa? Nyt olisi mahdollisuus vaikkapa parannuksen tehneelle entiselle väkivalta, huume- taikka alkoholiongelmaiselle vapautuvalle vangille, joka kaipaa rauhallista asuinpaikkaa,vaatimaton asunto Köyliössä. Uskon että kun pääsee asumaan luonnonkauniiseen, rauhalliseen maalaisympäristöön, olisi tälläisella seikalla henkilöä vakauttava vaikutus. Köyliö on vanhaa kulttuurihistoriallisesti arvokasta seutua, jossa olisi mukavaa viettää vaikka eläkepäiviä, ja jossa kunnan viranhaltijatkin ovat lojaaleja, ja mielellään antavat varmaan tilaisuuden uuden, rauhallisen elämänsuunnan luomiseksi. Minulla siis olisi tiedossa vaatimaton, vailla mukavuuksia oleva asunto, johon kylläkin pitäisi tehdä remonttia, mutta johon varmaan saisi myös kunnalta avustuksia vaikkapa toimeentulotuen lisäosien muodossa, mikäli itsellä ei ole varaa remontointia kustantaa.
Vapautuvan vangin oikeus asuntoon
0
529
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294