hankala juhannusmökkiporukka

vastuunkantaja

Aina sama juttu. Joka juhannus joudun hommaamaan juhannusmökin. Kaveripariskunnat laistavat siitä hommasta täysin, eivätkä ole valmiita itse katsomaan/soittamaan mökkiä. He valittavat ettei ole rahaa, voi olla töitä, mökin pitäisi olla lähellä, pitäisi olla kunnon pytty yms. Ilmassa leijuu kysymysmerkkejä. He eivät ole valmiita sitoutuun tulemaan mökille etukäteen. Juhannusmökin kun joutuu varaamaan useita kuukausia etukäteen.Sitten viimeisellä viikolla kun ei ole mihin mennä...soittavat minulle(katsottuaan ensin säätiedoituksen). Jos en ota heitä mökille he suuttuva. Pari kertaa olen tehnyt oharit. Kaveriporukalla on mukava olla mökillä, mutta kaikki kaverini ovat juuri tuollaisia!Itse varaan mökin kuukausia etukäteen ja joskus on ollut pelko, että joudun maksamaan koko 600 euron mökin itsekseni.Onko muilla samanlaisia nahjuksia kavereina?

3

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat kunnollisia

suurinpiirtein. Mökki on oma. Kutsun, ketä haluan tai me. Aina kutsu ei käy. Anoppi on itseoikeutetusti mukana, jos haluaa tulla. Hän on jees.
      Jopa et varaisikaan mökkiä, vaan olisit kotona?
      Käy jossakin paikallisessa juhannusjuhlassa.
      Rahaa säästyy ja hermot myös.

• suostut

Ei ole sun asia järjestää kavereille bileitä. Ei ne ole oikeita kavereita tommoset. Anna heidän pitää bileet keskenään..

• tuohon

voi muuta sanoa kuin että hölmö mikä hölmö...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      254
      4533
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2252
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe