Kylä kuolee????
http://yle.fi/uutiset/alueelliset_uutiset/pohjois-savo/2009/04/teliasonera_lopettamassa_varkaudessa_661059.html?origin=rss
pahalta tuntuu
2
759
Vastaukset
Että meidän kaikki kansanedustajat tällä aluella ovat pettäneet äänestäjänsä. Nythän ei jää enää mitään valtion virkoja varmaan verotkin jatkossa kerätään etätyönä. Nyt jos näillä meidän valituilla olisi selkärankaa alkaisi puhua itsemääräämis alueesta eli koko keskisavo kuten Ahvenanmaa kun ei enää ole mitään menetettävää. Jopa voitaisiin ottaa valuutaksi Kruunu niin puuteollisuuskin alkaisi jälleen kukoistaa. Eli nyt on aika alkaa uskoa että Karien kauniit puheet on ollut pelkkää sitä.
- ------------
ihmiset pyörittelee peukaloita kotonaa, riitelee keskenään ja odottaa kaupungilta tai valtiolta ihmepelastusta, jota ei sitten lopulta tule koskaan saamaan. Tämä taas johtuu siitä, että on mennyt liian pitkään liian hyvin. Nyt menee huonosti ja kohta vielä huonommin jos mitään ei tehdä. Kaupungin johdosta kaikenlaiset hyvävelisankarit ja kommarit pois ja äkkiä. Sinne pitää saada oikeita asiantuntijoita, jotka osaa luoda realistisen strategian tulevaisuutta ajatellen ja jotka myös luotsaa kaupungin tulevaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294