Käykää allekirjoittamassa adressi ennen maanantaita:
http://www.adressit.com/lintutarha
Pelastakaa linnut!
1
339
Vastaukset
- AdaFlink
... adressi. Heinola tekee kyllä melkoisen mokan, mikäli päättää maanantain kokouksessaan lopettaa lintutarhan.
Muistaakseni lintutarha on yksi Suomen suosituimpia maksuttomia käyntikohteita. Eikö Heinola osaa ajatella asiaa laajemmin? Lintutalossa kävijät jättävät myös melkoisen rahasumman Heinolan pienyrittäjille.
Lintutalo on ainoa laatuaan Suomessa. Sen työntekijät ovat joustavia ja sinne voi tuoda hätää kärsimässä olevan linnun vaikka mihin vuorokauden aikaan tahansa. Puhelinsoitolla vastaanottava henkilö on paikalla.
Mitä Heinolan valtuusto aloitteellan oikeesti ajattelee? Ei ainakaan Heinolan kaupungin yrittäjien (verotuloja tuovien) parasta.
Jos Heinolan kaupunki typeryyttään päättää homman lopettaa (ei anna enää rahaa), niin toivottavasti "puuhanaiset/-miehet" laittavat jonkinlaisen kolehdin pystyyn, että lintutalon toiminta saataisiin turvattua. Minä ainakin olen valmis kantamaan korteni kekoon ja laittaa jonkinlaisen summan hyvään tarkoitukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076