Kleini ja muut saksanpystykorvat

ööpeli_

Tervehdys! Kyselisin tässä, että olen miettinyt kleiniä tai nyt näitä muita kessua pienempiä saksanpystykorvia ja kysyn nyt ihan kokemuksesta tai tiedosta... viihtyykö tai tykkääkö kleini tai mitteli nukkua sängyssä vieressä öisin? Itse nimittäin tahtoisin koiran joka nukkuisi vieressäni:P

3

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi-mitteli

mittelimme nukkuu osan yöstä vieressämme. tulee lähinnä aamuisin, hieman ennen herätyskellon sointia viereemme. meidän mittelimme ei tykkää kovin lämpimästä, joten se voi olla syy, miksi ei viihdy vieressämme koko yötä toisin kuin mäykkymme, joka nukkuu yönsä aina peittomme alla lämpimässä ja rakastaa myös saunaa...

• ei nuku sängyssä

Oma mittelini saattaa lepäillä hetken jalkopäässäni, mutta ei tykkää nukkua koko yötä sängyssäni. Sille taitaa tulla kuuma, koska se hakeutuu pelkälle lattialle nukkumaan. Muuten koirani on todella leimaantunut minuun ja tykkää rapsuttelusta yms. lähellä olosta.

• Heipä

Tää on vähän vanha viestiketju jo, mut haluan vastata että mun molemmat kleinit nukkuu joka yö vieressä, toinen osittain tyynyllä ja toinen mun kainalossa. Ovat olleet pienestä pitäen kovin ihmisrakkaita ja minussa kiinni, kirjaimellisesti:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe