Terveyskeskuksen

ajanvarauksesta.

Tämän päivän aviisissa terveysjohtaja kertoo kuinka hyvin asiat on lääkäriin pääsyn suhteen,,,
Se on täyttä paskaa ja vain osoittaa,että kyseinen virkamies ei tiedä todellisuudesta mitään,eikä täten ole tehtäviensä tasalla.
Kommentoikaa kokemuksianne!!!
Omat kokemukset ko. asian suhteen ovat järisyttäviä,,,ei vastata,,,ei aikoja,,ei lääkäriä,,,ei hoitoa

17

1333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pätevyys

onko tämän henkilön valinnan takana tämä hyväveli järjestelmä, sietää miettiä.

• leppävirralle

täällä pääset lääkäriin heti.

• ei olekkaan

• sen, että

puhelin vaikuttaa soittajan korvaan hälyttävän, vaikka onkin todellisuudessa varattu.

• Nähty ja kuultu...

Jo muinoin Taulumäen terkka-asemalla itse omin silmin näin, kuinka puhelin soi kuin vimmattu, mutta siihen ei vastattu! Oli hoitsuilla "tärkeämpää" tekemistä... Mihinkäs sitä koira karvoistaan pääsisi?

• ....

sinne lääkäriin vihdoikin sitten pääsee suurin odotuksin ei sieltä saa mitään apua.Liekkö lääkärin ammattitaidottumuutta vai mitä.Kokeisiin ei antanut lähetettä koska kukaan ei kuulemm pysty tulkitsemaan vastauksia!!!!

• paavali

yli kuukauden odotuksen jälkeen viimein pääsin lääkriin, joka sinänsä oli aivan turhaa, ei tiennyt mitään käyntini syystä vaikka olin aikaisemmin käynyt kokeissa. Itse otin asian puheeksi ja katseli sitten konetta ja sanoi ylimalkaisesti, että on täällä jotain, eli ei tiennyt mitään kyseisestä asiasta vaan pasitti Kyksiin, johon minä, niinpä tietysti, katsoi pitkään?

Sitten pyysin hierojalle lähetteen ja kirjoitti kyllä samalla huomattaen, että joudun itse maksamaan, sanoin olevani tietoinen menettelystä, että palvelu ei pelaa Käpykankaan terveys-asemalla, mutta maksu kyllä kelpaa ja nämä nuoret lääkärit ovat mitä ovat, ei heru minulta kiitosta.

• käydä
        paavali kirjoitti:

yli kuukauden odotuksen jälkeen viimein pääsin lääkriin, joka sinänsä oli aivan turhaa, ei tiennyt mitään käyntini syystä vaikka olin aikaisemmin käynyt kokeissa. Itse otin asian puheeksi ja katseli sitten konetta ja sanoi ylimalkaisesti, että on täällä jotain, eli ei tiennyt mitään kyseisestä asiasta vaan pasitti Kyksiin, johon minä, niinpä tietysti, katsoi pitkään?

Sitten pyysin hierojalle lähetteen ja kirjoitti kyllä samalla huomattaen, että joudun itse maksamaan, sanoin olevani tietoinen menettelystä, että palvelu ei pelaa Käpykankaan terveys-asemalla, mutta maksu kyllä kelpaa ja nämä nuoret lääkärit ovat mitä ovat, ei heru minulta kiitosta.

samalla lääkärillä,nuori pojan kloppi joka käyttäytyi tosi törkeästi. Lähtee kuulemme toukokuussa pois.Tervemenoa!

• Ensinnäkin potilaiden jako on niin typerä että sen on varmaan suunnitellut sama kuin nämä kuntien aluejaot eli rumasti sanottuna per...stä. Jos asuu sairaalan vieressä olisi jo tyhmempikin osannut keksiä että jos potilas kävelee luukulle niin sen asiat hoituu resusseja kuormittamatta. Nythän puhelimessa käskee menemään ensiapuun joka tekee bisnestä yksityisin voimin. Tämä ei voi olla muuta kuin tarkoitus hakuista kunnallisen terveyden huollon lopettamista.

• potilas saarinen

nyt puhut täyttä asiaa näyttää vähän siltä että kaupungilla on aikomus ajaa kaikki terveyden huolto yksityiselle sektorille.

• jonottaja
        potilas saarinen kirjoitti:

nyt puhut täyttä asiaa näyttää vähän siltä että kaupungilla on aikomus ajaa kaikki terveyden huolto yksityiselle sektorille.

Minusta on ihan sama, hoitaako terveyspalveluja kunta vai onko kaupungin toiminnot ulkoistettu yksityiselle, kunhan toimisi. jos ulkoistaminen on halvempaa, mutta toimii hyvin, miksi ei?

• meinaan kokeilla,

taas kerran, että saanko ajan lääkärille.. Kun on nyt niin kaikenkaista vaivaa kasautunu... Huolettaa itseäkin tosi paljon, joten yritän päästä lekurille... Kerron myöhemmin kuin kävi...

• lääkäriin

kun ei ole valitteluja näkynyt. Eikä kyllä kehujakaan, niitä kun on vaikeampi antaa.

• Kippeitä immeisiä
        lääkäriin kirjoitti:

kun ei ole valitteluja näkynyt. Eikä kyllä kehujakaan, niitä kun on vaikeampi antaa.

Kehuja tuosta Varkauden terveyskeskuksen toiminnasta on todellakin vaikeaa antaa!!! Perseellään koko uudistus!

• Varkaus.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe