Tämän päivän aviisissa terveysjohtaja kertoo kuinka hyvin asiat on lääkäriin pääsyn suhteen,,,
Se on täyttä paskaa ja vain osoittaa,että kyseinen virkamies ei tiedä todellisuudesta mitään,eikä täten ole tehtäviensä tasalla.
Kommentoikaa kokemuksianne!!!
Omat kokemukset ko. asian suhteen ovat järisyttäviä,,,ei vastata,,,ei aikoja,,ei lääkäriä,,,ei hoitoa
Terveyskeskuksen
17
1326
Vastaukset
- pätevyys
onko tämän henkilön valinnan takana tämä hyväveli järjestelmä, sietää miettiä.
- leppävirralle
täällä pääset lääkäriin heti.
- ei olekkaan
kattoo...106 kirjoitti:
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/04/855093
:)onko toiminta tehokasta,vaan siitä kuka ja milloin siitä tehokkuudesta pääsee nauttimaan.Ilmeisesti aika harva ja vielä kauan odotettuaan.
- sen, että
puhelin vaikuttaa soittajan korvaan hälyttävän, vaikka onkin todellisuudessa varattu.
- Nähty ja kuultu...
Jo muinoin Taulumäen terkka-asemalla itse omin silmin näin, kuinka puhelin soi kuin vimmattu, mutta siihen ei vastattu! Oli hoitsuilla "tärkeämpää" tekemistä... Mihinkäs sitä koira karvoistaan pääsisi?
- ....
sinne lääkäriin vihdoikin sitten pääsee suurin odotuksin ei sieltä saa mitään apua.Liekkö lääkärin ammattitaidottumuutta vai mitä.Kokeisiin ei antanut lähetettä koska kukaan ei kuulemm pysty tulkitsemaan vastauksia!!!!
- paavali
yli kuukauden odotuksen jälkeen viimein pääsin lääkriin, joka sinänsä oli aivan turhaa, ei tiennyt mitään käyntini syystä vaikka olin aikaisemmin käynyt kokeissa. Itse otin asian puheeksi ja katseli sitten konetta ja sanoi ylimalkaisesti, että on täällä jotain, eli ei tiennyt mitään kyseisestä asiasta vaan pasitti Kyksiin, johon minä, niinpä tietysti, katsoi pitkään?
Sitten pyysin hierojalle lähetteen ja kirjoitti kyllä samalla huomattaen, että joudun itse maksamaan, sanoin olevani tietoinen menettelystä, että palvelu ei pelaa Käpykankaan terveys-asemalla, mutta maksu kyllä kelpaa ja nämä nuoret lääkärit ovat mitä ovat, ei heru minulta kiitosta. - käydä
paavali kirjoitti:
yli kuukauden odotuksen jälkeen viimein pääsin lääkriin, joka sinänsä oli aivan turhaa, ei tiennyt mitään käyntini syystä vaikka olin aikaisemmin käynyt kokeissa. Itse otin asian puheeksi ja katseli sitten konetta ja sanoi ylimalkaisesti, että on täällä jotain, eli ei tiennyt mitään kyseisestä asiasta vaan pasitti Kyksiin, johon minä, niinpä tietysti, katsoi pitkään?
Sitten pyysin hierojalle lähetteen ja kirjoitti kyllä samalla huomattaen, että joudun itse maksamaan, sanoin olevani tietoinen menettelystä, että palvelu ei pelaa Käpykankaan terveys-asemalla, mutta maksu kyllä kelpaa ja nämä nuoret lääkärit ovat mitä ovat, ei heru minulta kiitosta.samalla lääkärillä,nuori pojan kloppi joka käyttäytyi tosi törkeästi. Lähtee kuulemme toukokuussa pois.Tervemenoa!
Ensinnäkin potilaiden jako on niin typerä että sen on varmaan suunnitellut sama kuin nämä kuntien aluejaot eli rumasti sanottuna per...stä. Jos asuu sairaalan vieressä olisi jo tyhmempikin osannut keksiä että jos potilas kävelee luukulle niin sen asiat hoituu resusseja kuormittamatta. Nythän puhelimessa käskee menemään ensiapuun joka tekee bisnestä yksityisin voimin. Tämä ei voi olla muuta kuin tarkoitus hakuista kunnallisen terveyden huollon lopettamista.
- potilas saarinen
nyt puhut täyttä asiaa näyttää vähän siltä että kaupungilla on aikomus ajaa kaikki terveyden huolto yksityiselle sektorille.
- jonottaja
potilas saarinen kirjoitti:
nyt puhut täyttä asiaa näyttää vähän siltä että kaupungilla on aikomus ajaa kaikki terveyden huolto yksityiselle sektorille.
Minusta on ihan sama, hoitaako terveyspalveluja kunta vai onko kaupungin toiminnot ulkoistettu yksityiselle, kunhan toimisi. jos ulkoistaminen on halvempaa, mutta toimii hyvin, miksi ei?
- meinaan kokeilla,
taas kerran, että saanko ajan lääkärille.. Kun on nyt niin kaikenkaista vaivaa kasautunu... Huolettaa itseäkin tosi paljon, joten yritän päästä lekurille... Kerron myöhemmin kuin kävi...
- lääkäriin
kun ei ole valitteluja näkynyt. Eikä kyllä kehujakaan, niitä kun on vaikeampi antaa.
- Kippeitä immeisiä
lääkäriin kirjoitti:
kun ei ole valitteluja näkynyt. Eikä kyllä kehujakaan, niitä kun on vaikeampi antaa.
Kehuja tuosta Varkauden terveyskeskuksen toiminnasta on todellakin vaikeaa antaa!!! Perseellään koko uudistus!
- Varkaus.....
Kippeitä immeisiä kirjoitti:
Kehuja tuosta Varkauden terveyskeskuksen toiminnasta on todellakin vaikeaa antaa!!! Perseellään koko uudistus!
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/04/855093
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989