Kerrankin

jämptiä

touhua lapsen jalkapallojoukkueessa.Valmentaja ei ole samanlainen lässy kun nykyajan opettajat,ei anna vanhempien määrätä omien kullannuppujen kohtelusta. Kiusaajat on pantu kuriin,lapset tuntuvat tämän tajuavan,mutta ei yksi äiti,hänen pojalleen ei saa mitään sanoa.
Veisi pojan pois,jollei hyväksy että jossain vielä vaaditaan jotain eikä kuunella vanhempien kitinää!!!!!

3

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me henki

Me kanssa ollaan löydetty aivan mahtava seura. Jossa on tärkeää oppiminen ja henkilökohtaisten palitaitojen kehittyminen, joukkeen menestymisen sijaan. Pelipaikkoja kierrätetään ja annetaan mahdollisuus kehittyä niillä alueilla, jotka lasta erityisesti innostavat.

Joka asiasta ei touhoteta ja pannaan lapset myös miettimään itse. Opetetaan, että voitto ei määrittele ihmistä, vaan se miten tappion jälkeen noustaan.

Tiedostetaan se, että kaikista ei tule liigapelaajaa, mutta jokaisella lapsella on oikeus haaveilla siitä ja niiden haaveiden totetuminen ei saa jäädä kiinni valmennuksen laadusta.

Valitettavasti, kaikille lapsille ei riitä kyllin hyvää vanhempaa, vaan heille lapset ovat olemassa erikoisosaajina, joita kiidätetään harrastuksesta toiseen. Heidän on vaikea hyväksyä, että lapsesta ei tule huippupelaajaa vaan häneltä puuttuu jotakin, mitä vanhemmat toivoisivat hänellä olevan. Kenen vikahan se on, että lapsi ei tyydytä vanhempien kunnianhimoa, valmentajan.

• oikeus harrastukseen

harrastaa.
        Minun poika on vähän ylivilkas ja hän halusi kokeilla karatea. Siellä valmentaja vaati kaikkia olemaan hiljaa ja keskittymään.
        No sehän ei pojalta onnistunut,juoksenteli ympäriinsä ja siitä valmentaja hermostui ja sanoi minulle että tuo poika parin vuoden päästä uudestaan.
        Eikö kaikilla ole oikeus harrastuksiin!
        Saako valmentaja päättää ketä kuuluu porukkaan ja ketä ei?

• lapsen ehdoilla
        oikeus harrastukseen kirjoitti:

harrastaa.
        Minun poika on vähän ylivilkas ja hän halusi kokeilla karatea. Siellä valmentaja vaati kaikkia olemaan hiljaa ja keskittymään.
        No sehän ei pojalta onnistunut,juoksenteli ympäriinsä ja siitä valmentaja hermostui ja sanoi minulle että tuo poika parin vuoden päästä uudestaan.
        Eikö kaikilla ole oikeus harrastuksiin!
        Saako valmentaja päättää ketä kuuluu porukkaan ja ketä ei?

Totta kai lapsen oppimista ja harrastamista tulee tukea, mutta tulee vastaa asioita, jolle emme voi mitään. Lapsen tempperamenttiä ei voi muuttaa esim. harrastuksen avulla. Luontaisen luovuuden ja mielikuvituksen tukeminen on täkeämpää, kuin hienojen harrastusten haaliminen lapsille.

Ennen kaikkea lapsi tarvitsee kuitenkin omaa mielikuvitukseen perustuvaa tekemistä, jota vanhemmat eivät ohjaa ja säätele. Ryskääminen metsissä, majojen rakentaminen, kiipeileminen ja luonnossa seikkaileminen ovat tärkeämpää tekemistä, joka on sekä fyysistä että mielikuvitusta ruokkivaa, varsinkin vilkkaalle lapselle, kuin esim. karate, joka ei tue lapsen luontaista ominaisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe