Puhuttaisko välillä Jokereiden nöyryyttämisestä? No.., miks ei?
No musta ois ainakin sikahauskaa, jos Jokerit ois Kärppien kanssa nyt finaalissa. Ois kiva vetää taas se tikkari pellen suusta siinä kalkkiviivalla, se on aina yhtä hauskaa.
Noh, muistellaanko vanhoja.. kuinka mones kerta se muuten on 2000 luvulla, kun ensi kaudella Kärpät tiputtaa Jokerit mestaruustaistelusta? Ai et muista vai? No varmasti muistat..!
Hei antikärppä
4
258
Vastaukset
- Kyllä.
..jokrut voi vielä jonkun seuran voittaakkin esim. ROKI.n(Rovaniemen kiekon) tosin ei montaa kertaa.
- antikärppä
siirtää iltapäivään/iltaan käppyröitten nöyryyttämiset, nyt en ehdi kuin hetken....tietääkseni käppyröillä ei ole yhtään SUOMEN mestaruutta, koska eivät ole suomalaisia, sen sijaan POHJOISEN mestaruuksia niillä taitaa muutama olla, kerropa montako? Tikkarin voit vetää omasta anuksestasi ja laittaa suuhusi kuten ennenkin, nauti siitä.
- Gröömintuu
vai oliko se Oulun Jokerit?Eipä noilla kahdella seuralla ole mitään eroa keskenään.Seurojen olemukset, fanien edesottamukset,muotibuumin ruokkiminen onnistuu kummaltakin.Huvittaa kun oululaiet eivät huomaa tai eivät halua huomata kuinka heidän oma seura on alkanut muistuttamaan heidän halveksimaansa joukkuetta kaikessa tekemisessä.Ai niin ,sehän ei olekaan hölmöä pelletouhua kun sen tekee oma seura.
- Iippjj
...olen miettinyt. Aika surulliseksi on kärppien touhu mennyt. Edelleenkin on pakko digata pohjoisen tuulta, mutta surullista kyllä, se hieman tuoksahtaa helsingiltä. Mutta silti en ole pahoillani vaikka poika pysyisikin oulussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748