Eli elämän tilanne on nyt tämä, että olen täysi-ikäinen ja työtön(en myöskään opiskele), töitä olen hakenut paljon, ja saan tietää pääsiäisen jälkeen vastauksen parista paikasta....Mutta suurin ongelma on, että minulla ei ole tällä hetkellä asuntoa vaan asun kaverilla, kirjat ovat postissa. Mistä minulla olisi mahdollisuus saada kämppä, kun varaa takuuvuokraan ei ole(sossuhan maksaisi tässä tapauksessa vuokran), luottareita ei myöskään ole....kiitos asiallisista vastauksista(=
Tietämätön kysyy....
3
911
Vastaukset
- auttaa jos
menee naimisiin..... työsuhdeasuntojakin on jos on
- olet niin
Jos tyttö olet niin aika helppo homma, mieti sitä.
- minäpä kerron...
En tiedä, missä paikkakunnalla asut eikä tarvi sitä kertoakaan, mutta meidän kaupungissa saa kaupungin asunnon vuokrata myös sellainen, jolla on menneet luottotiedot ja jonka vuokran maksaa sossu tai kela. Olen ollut avustustyöntekijänä, joten tiedän, että sinun kannattaisi nyt mennä käymään oman kuntasi sossussa juttelemassa asiasta ja sanot, että kaverisi on heittämässä sinut pihalle, että sait olla siellä vain tilapäisesti. Voit myös käydä kysymässä apua lähimmästä kirkon diakoniatoimistosta. Sieltäkin saattaa saada vaikka ruoka-apua tai muuttamiseen apua, laskunmaksuun apua tms, mutta he edellyttävät ensin, että käyt sossusta pyytämässä apua. Silleen ne asiat lähtee rullaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106