SavoRULES-Pumpattava Barbara 1000000-0 Rullen omille reisille! Bua hah hah haaaa! Säälittää äitisi, joka joutuu katselemaan tuollaista vätyspoikaansa vielä kotona. Hyi hitto mikä luuseri!
Ensikauden avaus
7
323
Vastaukset
- fågel
Taidat olla poika kyykyssä. Savorules vei taas kaikki ponat, urpo.
- 12341234
Säkin voit lopettaa mun nimimerkillä kirjoittamisen. Kiitos.
- SM-liiga...
12341234 kirjoitti:
Säkin voit lopettaa mun nimimerkillä kirjoittamisen. Kiitos.
Oi niitä aikoja, kun bykgmin lenkosääriä aletaan oikomaan ja suoristamaan. Mahtaa RAVistaa yläventtiilistä?
- Hirttomies
RAVistinen hehkuvat ja pienet herneaivot ovat surkastuneet minimaalisesti ja vihertävä palkopäå pukkaa päälaesta uutta pensasta.
- Jokkeri.
Heinolan RAVistettava jalorasva pakkaus on ollut liikaa lämmössä ja päåssyt härskiintymään jalosti, mutta ei hätää sillä kelpaat vielä äitylisi huulikiilto voiteeksi
- Jamish
Siitä todisteena postilaatikko kaatiksen tienhaarassa, banaaniverkosta tehdyt sukkahousut jalassa, kaatopaikan taqauskoneen ajokortti taskussa ja vanhasta kärpäspaperista sidottu vyö housuissa.
- On ilmoja pidelly
kirjoitit heh heh. Tiedäkö, olet helvetin säälittävä pelle bua hah hah haaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096