Olen täyttänyt NIE-numero hakemuksen valmiiksi ja lähden pian Espanjaan.
Tiedän että hakemuksen kanssa pitää mennä poliisille, mutta kun Espanjassa on monia poliiseja.
Policia Nacional vai Local kumpi olisi oikea osoite?
Kysymys NIE-numeron hakemisesta
6
3037
Vastaukset
- Nacional
on se oikea osoite. Ja onnea matkaan kaiken kaikkiaan!! Perässä tullaan, tosin olen muuttamassa Kanarialle.
- muistathan
Oikea osoite on todellakin policia nacional, muistathan ottaa täytetystä hakemuksesta kopion, passi ja passin kopio myös mukaan. Kannattaa myös ottaa selvää otetaanko hakemuksia vastaan kaikkina kellonaikoina. Fuengirolassa NIE-hakemuksia otetaan vastaan vain klo 12-13. Tervetuloa Espanjaan, täällä on kevät kauneimmillaan!
Jos hakee NIE numeron Suomessa sen saa vain kolmeksi kuukaudeksi. Espanjassa saatu numero on voimassa niin kauan kuin haluaa sen olevan.
- Kysyn vaan
Hö, eikös recidenciakortti myönnetä 5 vuodeksi.
- tarkkana
Kysyn vaan kirjoitti:
Hö, eikös recidenciakortti myönnetä 5 vuodeksi.
Laki on muuttunut moneen kertaan. Recidenciaa ei enää niin vaan myönnetä. Ei edes oleskelulupaa 3 kk:n jälkeen jos ei täytä kaikkia ehtoja. Kaikki on mennyt uusiksi. Kannattaa tarvittaessa päivittää tiedot juristilta, ettei riko vahingossa lakia, kun ei tiedä velvollisuuksiaan.
- SUERTE
TORREVIEJAAN JOS MATKA KÄY LISÄTIETOA ON LINKISSÄ
http://espanjasta.blogspot.com.es/2011/01/nie-numeron-haku.html
SAMA PÄTEE KOKO ESPANJASSA.AINAKIN ITSE SELVISIN NOILLA TIEDOILLA.
OSOITE TOKI NÄYTTÄÄ MUUTTUNEEN
SUERTE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096